سردار کارگر خبر داد؛

افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس لرستان در دهه فجر

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان لرستان دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۲۹۶۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵ - 25June 2018

موزه دفاع مقدس لرستان دهه فجر افتتاح می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» عصر امروز در جمع خبرنگاران لرستانی اظهار داشت: وجود بیش از شش هزار شهید و بالغ‌ بر 16 هزار جانباز و آزاده در استان لرستان افتخاری است که مردم لرستان دارند. تعداد زیاد رزمندگان لرستانی در یگان‌های ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی نشان‌ دهنده این است که مردم غیور و باغیرت استان لرستان همیشه مدافع انقلاب بودند و در حال حاضر نیز در دفاع از وطن و حریم اهل بیت حضوری فعال دارند و در سازندگی کشور نقشی پر رنگ را بر عهده گرفته اند.

وی افزود: امروز در این جلسه بررسی‌هایی در حوزه وظایف حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صورت می گیرد. مسئله‌ای که از همه مهم‌تر است موضوع افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان لرستان است که بناست در دهه فجر امسال افتتاح شود. این مرکز با کمک مسئولان استان به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان کرد: یکی از کارهای مهم تدوین و تهیه تاریخ لرستان در دفاع مقدس و دایره المعارف دفاع مقدس استان است که بناست به‌ زودی این اقدام صورت گیرد؛ هماهنگی های بین مسئولان انجام شده و ما نیز کمک می‌کنیم و دست یاری می‌دهیم که بتوانیم به این مهم به انجام برسد.

وی خاطرنشان کرد: امروز همایش منطقه‌ای مدیران کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هفت استان کشور در استان لرستان در حال برگزاری است که استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان، همدان، مرکزی و قم در آن حضور دارند.

سردار کارگر گفت: امیدواریم این همایش نتایج خوبی به همراه داشته باشد و زمینه ساز ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در استان شود، این در شرایطی است که در برخی از استان های هم جوار موزه های دفاع مقدس فعال بوده و قرار بر این است تا از تجارب این مراکز در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس لرستان بهره برداری شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار