دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان با معاون استاندار گلستان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان و معاون عمرانی استاندار گلستان با یکدیگر دیدار و در خصوص ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۲۹۷۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱ - 26June 2018

به گزارش دفاع پرس از گرگان، سرهنگ «مسعود جمشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان با «میرمحمد غراوی» معاون عمرانی استاندار گلستان دیدار کرد.

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان با معاون عمرانی استانداری گلستان

در این دیدار سرهنگ جمشیدی اظهار داشت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس خواسته و مطالبه رزمندگان، پیشکسوتان و خانواده معظم شهداست و با اسناد به مدارک موجود، این مرکز هیچ منع قانونی ندارد و انتظار می‌رود با همت و اهتمام همه مسئولان استان در ساخت این مرکز فرهنگی، پاسخگوی خواسته خانواده معظم شهدا باشیم.

در ادامه «میرمحمد غراوی» معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: با توجه به وجود مزار 8 شهید گمنام دفاع مقدس در تپه نورالشهدای گرگان، این مکان محل بسیار مناسب برای تجمع خانواده‌ها است و فرصت ارزشمندی است که فرهنگ ایثار و شهادت را در بین خانواده ها به خصوص نسل های جوان نهادینه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: طی بازدید خود از تپه نورالشهدا و مرکز فرهنگی دفاع مقدس  و مطالعه سوابق ساخت آن، تلاش خود را در این راستا انجام دهد.

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان با معاون عمرانی استانداری گلستان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار