معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان:

موزه دفاع مقدس همدان تداعی کننده واقعیت‌های دوران حماسه و ایثار است

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان در حقیقت تداعی کننده واقعیت‌ها و حوادثی است که در روزگار دفاع مقدس رقم خورده است.
کد خبر: ۲۹۷۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸ - 26June 2018

موزه دفاع مقدس همدان تداعی کننده واقعیت‌های دوران هشت سال حماسه و ایثار استبه گزارش دفاع پرس از همدان، «سیدسعید شاهرخی» معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان در حاشیه بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان همدان در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و نام شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: امروز توفیق شد تا از اثر ارزشمند و بی بدیل موزه دفاع مقدس که در استان همدان ایجاد شده است بازدیدی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس سرشار از اتفاقات و رویدادهای بی نظیری است که در تاریخ شکوهمند و درخشان انقلاب اسلامی ایران ثبت و ضبط شده افزود: خوشبختانه در بخش‌های مختلف این مجموعه بزرگ فرهنگی رشادت‌ها و دلیرمردی‌های فرزندان این مرز و بوم به خوبی به نمایش درآمده است.

شاهرخی تاکید کرد: ارزشمندی این کار عظیم زمانی دوچندان می‌شود که به شکل مورد قبول و قابل توجهی مورد استقبال نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی قرار بگیرد.

این مسئول با بیان اینکه از کودکان خردسال گرفته تا افراد مسن برای بهره‌مندی از مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان از این مجموعه بازدید می‌کنند یادآور شد: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان در حقیقت تداعی کننده واقعیت‌ها و حوادثی است که در آن روزگار گران‌بها رقم خورده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان مهم‌ترین پیام و رسالت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در همدان را انتقال روحیه ایثار و شهادت دانست و خاطرنشان کرد: این ایثار و شهادت به درستی و به نیکی در این مجموعه برای بازدید کننده و مخاطب ارائه شده است.

وی تصریح کرد: مصمم هستیم تا با همکاری هیات امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان هرچه بهتر و دقیق‌تر کار را به پیش برده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن طرح توسعه مجموعه اجرا شود تا بتوانیم ما نیز دین خود را در پاسداشت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس انجام دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار