معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

اختصاص ۲۰۰ میلیون تومان به مطالعات مرکز فرهنگی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد

«عزیز فیلی» از اختصاص 200 میلیون تومان اعتبار برای انجام مطالعات پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۲۹۷۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱ - 26June 2018

اختصاص ۲۰۰ میلیون تومان به مطالعات مرکز فرهنگی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمدبه گزارش دفاع پرس از یاسوج، «عزیز فیلی» معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز سه‌شنبه در نشست کمیته مرکز فرهنگی و یادمان‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کار احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس در بسیاری از استان‌ها به پایان رسیده است، اظهار داشت: این در حالی است که ما برای احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان زمان زیادی را از دست داده و از سایر استان‌ها عقب هستیم.

وی با اشاره به اینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد تنها زمین مورد نیاز برای احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس تهیه شده و هیچ اقدام دیگری صورت نگرفته است، افزود: برای احداث این پروژه نمی‌توانیم منتظر اعتبارات ملی بمانیم و باید در مرحله اول و برای شروع فاز نخست یک اعتبار استانی در نظر بگیریم.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این راستا، اعتباری در حدود ۲۰۰ میلیون تومان از سرجمع اعتبارات استانی برای انجام مطالعات این پروژه در نظر گرفته شده و در مرحله بعد ردیف اعتبارات ملی را پیگیری می‌کنیم.

فیلی با اشاره به مشکلات یادمان شهدای گمنام شهر یاسوج، از شهرداری یاسوج خواست طرح ساماندهی این مکان را تعریف و اجرا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار