محمد پور خبر داد:

انیمیشن موشن کمیک «آقا مهدی» رونمایی می شود

مدیر هنری و ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان گفت: عصر امروز در سی و یکمین سالروز شهادت سردار شهید مهدی خوش سیرت معاون عملیاتی لشکر قدس گیلان از انیمیشن موشن کمیک «آقامهدی » رونمایی می شود.
کد خبر: ۲۹۷۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ - 27June 2018

از انیمیشن موشن کمیک «آقا مهدی »رونمایی می شود/////تنظیم مجددبه گزارش دفاع پرس از رشت، اسماعیل محمد پور مدیر هنری و ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گیلان از رونمایی انیمشین «موشن کمیک» سردار شهید مهدی خوش سیرت  در سالروز شهادت ایشان خبر داد و اظهار داشت: به سفارش بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان برای اولین بار  انیمیشن «موشن کمیک» سردار شهید مهدی خوش سیرت تحت عنوان «آقا مهدی» ساخته شده که عصر امروز در سی و یکمین سالروز شهادت این شهید والامقام در گلزار شهدای آستانه اشرفیه رونمایی می شود.

وی افزود: تصویرگری و کارگردانی اثر بر عهده «میلاد پسندیده»، کامپوزیت و انیمیت کار را «حسن صمدی» و استوری برد آن را «مهدی نظری» انجام داده است.

محمدپور در ادامه گفت: تدوین و صداگذاری کار را «مهدی فلاح» و نویسندگی و گویندگی متن را اسماعیل محمدپور بر عهده داشته است.

مدیر هنری و ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه کار ساخت این اثر برای اولین بار در استان گیلان انجام شده است، افزود: پیش از این کاری در این قالب و محتوا  برای شهدای استان گیلان انجام نشده و این کار برای اولین بار است که برای این سردار شهید ساخته و در اختیار علاقه مندان حوزه ایثار و شهادت قرار داده می شود.

محمدپور در پایان گفت: پیش از این در سالهای گذشته، نماهنگ «گیلِ سردار»، مستند «زمزمه عشق»، نرم افزار «فاتح ماووت» و همچنین کتاب «فاتح ماووت» برای معرفی و شناساندن این شهید گرانقدر توسط اداره کل حفظ آثار گیلان تهیه و در دسترس عموم علاقه مندان قرار داده شده است.

خاطر نشان می شود؛ سردار شهید مهدی خوش سیرت معاون عملیاتی لشکر قدس گیلان پس از هشت سال حضور مستمر در جبهه و جنگ  در حالی که متاهل و 27 ساله بود ،سرانجام در ساعت 11:30 تاریخ 66/4/6در عملیات نصر 4 در ماووت عراق به شهادت رسید. مزار وی در گلزار شهدای آستانه اشرفیه زیارتگاه عاشقان و دوستداران این شهید گرانقدر است. دو برادر دیگر ایشان  به نام های رضا و حسین نیز در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران به فیض شهادت نائل گردیده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها