جنایت تازه غلام حلقه به گوش آمریکا و صهیونیست‌ها در یمن+ فیلم

به دنبال حمله ائتلاف متجاوز سعودی به یک محله مسکونی واقع در استان عمران غرب صنعا، تعدادی از شهروندان یمنی شهید و برخی دیگر مجروح شدند.
کد خبر: ۲۹۷۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴ - 27June 2018

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، در پی حمله ائتلاف متجاوز سعودی به محله البرید استان عمران واقع در غرب صنعا، 15 شهروند که بیشتر آنها زن بودند مجروح و 9 تن هم که سه کودک میان آنها بود به شهادت رسیدند.

این فاجعه گوشه کوچکی از جنایات ائتلاف سعودی است که از مارس 2015 تجاوز خود به خاک یمن را آغاز کرده و تاکنون دست کم بیش از ده هزار تن قربانی گرفته و صدها هزار زخمی به جا گذاشته است. وضعیت هولناکی که مردم یمن این روزها در آن گرفتار هستند نتیجه جنایتکاری ذاتی بن سلمان و بازیچه شدن وی در دستهای  سران رژیم صهیونیستی و آمریکا بوده که مانند یک غلام حلقه به گوش برای رضایت آنها دست به هر جنایت خونینی می زند.

طبق گزارش سازمان بین الملل نزدیک به 22 میلیون شهروند یمنی در حال حاضر در وضعیت بحرانی به سر می برند و نیازمند کمک های فوری هستند.گفتنی است در یکی دو روز اخیر نیز شاهد حمله ای از ائتلاف سعودی به شهر الظاهر بودیم که صحنه های دردناکی از آن در رسانه های منتشر شد. در فیلم زیر لحظاتی از آنچه بر سر خانواده های محله البرید آمده را مشاهده می کنید.

منبع: صدا و سیما

نظر شما
پربیننده ها