مدیر کانون بسیج حقوقدانان شهید بهشتی دادگستری کرمان:

رفتار دولت آمریکا در قبال کشور ما مملو از خباثت، خیانت و جنایت است

مدیر کانون بسیج حقوقدانان شهید بهشتی دادگستری کرمان گفت: رفتار دولت آمریکا در قبال ایران حداقل از زمان کودتای ننگین 28 مرداد 1332 تا زمان پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 و در طول حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی مملو از خباثت، خیانت و جنایت بوده است.
کد خبر: ۲۹۷۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱ - 28June 2018

رفتار دولت آمریکا در قبال کشور ما مملو از خباثت، خیانت و جنایت استبه گزارش دفاع پرس به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، «محمدرضا اکبری زاده» مدیر کانون بسیج حقوقدانان شهید بهشتی دادگستری کرمان به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: براساس ابتکار مقام معظم رهبری در تیر ماه سال 1394 از ششم تا دوازدهم تیر ماه هفته حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شد و از آن سال به بعد هر ساله به همین مناسب پرونده سیاه حقوق بشری آمریکا باز خوانی می شود.

رئیس شعبه چهارم دادگاه انقلاب اسلامی شهرکرمان عنوان کرد: آمریکا دشمن شماره یک مردم مسلمان ایران است و در این دشمنی از هیچ اقدامی دریغ نمی ورزیده، از حمایت و پشتیبانی کفتارهایی همچون منافقین که امروز پای ثابت جلسات ضد ایرانی در اروپا و آمریکا بوده و خانه آنها در فرانسه است، تا تحریک صدام ملعون و راه اندازی جنگ تحمیلی هشت ساله علیه مردم ایران و در بلوکه کردن اموال و سرمایه های ایران در آمریکا و چپاول آنها در قالب دادگاه های فرمایشی و بوسیله قضات دست نشانده و بدون هیچ گونه سند و مدرک محکمه پسند و وضع تحریم های ظالمانه و ضد حقوق بشری علیه مردم ایران به بهانه های واهی و پوج و هزاران رفتار دیگر که سیاهه بلندی از این اقدامات را در کارنامه خود دارد.

وی ابراز داشت: برخورد غیر انسانی و ضد بشری آمریکا علیه شهروندان خود از جمله سیاه پوستان و یا مهاجران که در آخرین اقدام قانون تحمل صفر را علیه مهاجرین وضع و 2 هزار و 500 کودک را از والدین جدا نموده که تعداد 100 نفر از این کودکان زیر 4 سال بوده و ونام این قانون در واقع «انسانیت صفر» است واین رفتار خلاف اصول اولیه انسانی و بشری بوده که در اسناد بین‌المللی حقوق بشر مندرج ومنعکس می باشد.

اکبری‌زاده بیان داشت: تحریم ها و رفتارهای ظالمانه علیه مردم مظلوم یمن که امروز کودکان یمنی که در معرض آسیب جدی ناشی از تجاوز رژیم کودک کش سعودی وکمبود مواد غذایی ودارویی قرار دارند واین تجاوز با حمایت آشکار امریکا صورت گرفته و هیچ تعرضی به این رفتارها نمی شود.

مدیر کانون بسیج حقوقدانان شهید بهشتی دادگستری کرمان افزود: با همه این اوصاف رفتارهای ضد بشری و گرگ صفتانه آمریکا واضح است، چگونه عده ای به خود اجازه می دهند از رابطه با آمریکا و مذاکره با این کشور سلطه طلب و زورگوی عهد شکن و خون ریز و سفاک و فرعون صفت دم بزنند.

اکبری‌زاده اضافه کرد: حضرت علی (ع) می فرمایند: «من نام عن عدوه انتبهه المکاید»؛ کسی که در برابر دشمن خواب رود (از او غافل بماند) حیله های دشمن او را از خواب بیدار می کند. چرا عده‌ای خود را به خواب زده‌اند و منافع ملی یک کشور و یک ملت را ندیده می‌گیرند و پیشنهادات ضد امنیتی و جاهلانه می‌دهند؟ هفته حقوق بشر آمریکایی فرصت و عرصه مناسبی برای بررسی این موضوعات و روشنگری در جامعه و ایجاد وحدت ملی حور محور آمریکا ستیزی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها