مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

کسانی که در حوزه دفاع مقدس فعالیت می‌کنند باید افراد متعهد به اسلام و انقلاب باشند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: کسانی که در حوزه دفاع مقدس فعالیت می‌کنند باید افراد متعهد و علاقه‌مند به اسلام و انقلاب باشند.
کد خبر: ۲۹۷۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰ - 28June 2018

هر کاری برای رضای خدا باشد مورد رضایت مردم استسرهنگ «حجت‌الله ناصرپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در خرم آباد اظهار داشت: در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری همایش منطقه‌ای ادارات‌کل حفظ  آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان های کرمانشاه، ایلام، مرکزی، همدان، کردستان، قم و لرستان با حضور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و مدیران کل استان ها در استان لرستان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در اولین روز همایش مدیران کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس 7 استان شرکت کننده، گزارشاتی را در خصوص عملکرد یک ساله‌شان ارائه دادند و به  فراخور گزارشات ارائه شده، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع  مقدس دستوراتی را صادر کرد و سیاست های کلی بنیاد را مورد بازنگری یا ابلاغ مجدد قرار داد.

وی گفت: در دومین روز همایش برنامه های متنوعی داشتیم که مهمترین آنها عباراتند از: نشست فرماندهان نظامی، گردهمایی پیشکسوتان دفاع مقدس، بازدید از مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان، دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان حجت‌الاسلام سید «احمد میر عمادی»، دیدار با خانواده شهید زنده «سید نور خدا موسوی» و شورای راهبردی نشر آثار وارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس با حضور «مریم مجتهدزاده» برگزار شد.

ناصرپور با بیان اینکه در این همایش شفاف سازی های خوبی برای اقدامات پیش روی ما صورت گرفت، افزود: یکی از مهمترین نتایج  و دست آوردهای این همایش منطقه ای و نشست های استانی، انتقال تجربیات ارزنده و کارآمد مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس  استان ها بود.   

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان ابرزا داشت: عشق و علاقه به کار در حوزه دفاع مقدس، رفتار سازمانی شاد و پر نشاط و محیط کاری آرم باعث شده که انگیزش و امیدواری در بین کارکنان این اداره در سطح مطلوب و مورد انتظار قرار گیرد.

وی تصریح کرد: رضایت مندی سردار سرتیپ کارگر از عملکرد چند ماه اخیر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان، حاصل عمل کردن به این کلام ارزشمند مقام معظم رهبری است که فرمودند: اگر می خواهید در انجام کارهایتان موفق شوید، 2 عامل مهم تدبیر (درست فکر کردن) و شتاب (شتاب معقول) را در نظر بگیرید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان با اشاره به اینکه کسانی که در حوزه دفاع مقدس  فعالیت می کنند باید افراد متعهد و علاقه مند به اسلام و انقلاب باشند ابراز داشت: اگر خداوند از کار ما راضی باشد، مردم نیزاز کار ما راضی هستند.

وی در پایان افزود: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان با استفاده از افراد متخصص و زبده که در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، به ویژه در رابطه با دفاع مقدس، شناخت و تخصص دارند؛ توانسته است در روند پیشرفت فعالیت‌های خود به نتایج مطلوب و ارزنده‌ای برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار