رئیس سابق شورای شهر تهران:

امروز مقتدرتر از گذشته در مقابل دشمن می‌ایستیم

«مهدی چمران» گفت: امروز با امکانات بیشتر و بهتر و نیروی مقتدرتر در برابر اسرائیل خواهیم ایستاد و پیروز خواهیم شد.
کد خبر: ۲۹۷۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳ - 28June 2018

امروز مقتدرتر از گذشته در مقابل دشمن می‌ایستیم به گزارش دفاع پرس از یاسوج، مراسم تکریم و بزرگداشت شهدای هفتم تیر ظهر امروز پنجشنبه در مسجد صاحب‌ الزمان‌ شهر یاسوج برگزار شد.

«مهدی چمران» رییس سابق شورای شهر تهران در این مراسم، ترور بزرگان و شخصیت‌های تأثیرگذار را راهکار دشمنان برای شکست انقلاب در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: اختلاف بین قومیت‌ها، راه‌اندازی نبردهایی چون پاوه کردستان و راه‌اندازی نبرد هشت ساله توسط صدام از دیگر برنامه‎‌های دشمنان انقلاب اسلامی برای نابودی انقلاب ایران بود.

رئیس سابق شورای شهر تهران با بیان اینکه تشکیل گروه‌های چریکی در دنیا از قیام فیدل کاسترو شکل گرفت، افزود: برخی از این گروه‌های چریکی علیه انقلاب اسلامی هم جنگیدند و ضدانقلاب شدند.

وی بیان کرد: شهید چمران مخالف تفکر این گروه‌های چریکی بود و تفکر آنها را التقاطی می‌دانست و بنی‌صدر به این تفکر التقاطی پیوست و با آن وضعیت از ایران فرار کرد.

چمران با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با 17 هزار شهید ترور، فدایی ترور است، گفت: این‌هایی که امروز برای آمریکایی‌ها دست می‌زنند در ابتدای انقلاب مخالف پوشیدن کاپشن‌های آمریکایی توسط خود ما بودند.

وی ابراز کرد: فکر نکنید که ترامپ انسانی است که نمی‌فهمد و دقیقا خلاف این، ترامپ انسان بابرنامه‌ای است و دولت‌مردان ما باید بدانند که با شوخی و خنده نمی‌شود کشور را اداره کرد و اگر قرار است کشور اداره شود باید رانت‌ها و حقوق‌های نجومی کنار گذاشته شود.

چمران با بیان اینکه ما با روسیه ارتباط خوبی داشته ایم، در قضیه سوریه هم در کنار هم هستیم و امیدواریم این ارتباطات بیشتر شود، گفت: جمهوری اسلامی  ایران زمینه‌ساز انقلاب مهدی موعود است و کسانی که تخم نا امیدی را در دل مردم می‌کارند بدانند که مردم به پیروزی انقلاب خود امیدوارند.

وی عنوان کرد: اسراییل آب‌دزد منطقه است و حالا این آب‌دزد می‌خواهد برای ما دلسوزی کند، اما ما در دوران جنگ با وجود همه کمبودها در مقابل دشمن ایستادیم و پیروز شدیم و الان با امکانات بیشتر و بهتر و نیروی مقتدرتر در برابر اسرائیل خواهیم ایستاد و پیروز خواهیم شد.

رئیس سابق شورای شهر تهران گفت: عده‌ای که به ترامپ نامه نوشتند مورد لعن رفیقان خودشان هم قرار گرفتند و البته آمدند در بین مردم هم نارضایتی ایجاد کردند و بازارهای ارز و خودرو را هم به هم ریختند.

چمران با بیان اینکه آمریکا نوکر و گاو شیرده می‌خواهد، افزود: قبل از انقلاب 70 هزار مستشار آمریکایی در ایران حضور داشتند و حتی شاه ملعون هم نمی‌دانست آنها چقدر حقوق می‌گرفتند.

وی ابراز کرد: وضعیت کنونی علیه انقلاب اسلامی شدیدتر و بدتر از ابتدای انقلاب است و فضای مجازی سبب شده که دروغ‌ها تبدیل به واقعیت شده و مردم هم بپذیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها