امام‌ جمعه دامغان:

کشور ما امروز در معرض تهدیدات هوشمندانه دشمنان قرار دارد

امام‌ جمعه دامغان با بیان اینکه کشور ما امروز در معرض تهدیدات هوشمندانه دشمنان قرار دارد، گفت: باید بیش از گذشته درباره روش‌های دشمنان هوشیار و آماده‌ باشیم.
کد خبر: ۲۹۷۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲ - 28June 2018

کشور ما امروز در معرض تهدیدات هوشمندانه دشمنان قرار داردبه گزارش دفاع پرس از دامغان، حجت‌الاسلام «سید محمدحسینیان» بعد از ظهر پنج‌شنبه در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای والامقام هفتم تیرماه به میزبانی مهدیه اعظم شهرستان دامغان، ضمن بیان اینکه کشور ما امروز در معرض تهدیدات هوشمندانه دشمنان قرار دارد، تأکید کرد: هدف دشمنان دور کردن مردم از مسئولان و ایجاد شکاف بین آن‌ها است.

وی افزود: تفکر انقلابی این است که در برابر توطئه‌های دشمنان به‌ گونه‌ای عمل کنیم تا با وحدت و بصیرت تهدیدهای دشمنان به فرصتی برای رشد و تعالی بدل شوند.

مشکلات معاش و وضعیت اقتصادی مردم قابل‌ درک است.

امام‌ جمعه دامغان با بیان اینکه مشکلات معاش و وضعیت اقتصادی مردم قابل‌ درک است اما باید آستانه تحمل را نیز بالا برد، گفت: آشوب گری و سوء استفاده با مطالبه گری متفاوت است لذا باید مراقب بود تا در زمان مطالبه گری، بهانه‌ای دست سودجویان و معاندان نظام اسلامی داده نشود.

حسینیان دیگر بخش سخنان خود را به شهید بهشتی و سیره آن شهید بزرگوار اختصاص داد و گفت: دشمنان با ترور بزرگان انقلاب اسلامی به دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند اما همگان شاهد بودیم که پس از هر ترور مردم در مراسم تشییع پیکر شهدا بیش‌ از پیش در میدان حضور می‌یافتند تا دشمنان توطئه‌هایشان را خنثی‌شده ببینند.

وی آخرین بخش از سخنان خود را نیز به هفته قوه قضائیه اختصاص داد و با بیان اینکه دستگاه قضا در ایران اسلامی استقلال دارد، گفت: دادگستری همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تاکید فرمودند می بایست مظهر عدالت باشد تا به مثابه یک پناهگاه مردم درد دیده و ستم کشیده و همچنین مکانی برای احقاق حقوق مردم محسوب شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار