امام جمعه بسطام:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هویت ملت ایران است

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین «سیدعلی رضوی‌نسب» گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هویت ملت ایران است و مردم حامی اصلی هستند و پشت سپاه ایستاده اند.
کد خبر: ۲۹۷۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱ - 29June 2018

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هویت ملت ایرانبه گزارش دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین «سیدعلی رضوی‌نسب» امام جمعه بسطام در جمع مردم بسطام اظهار کرد: امام خمینی (ره) در راستای شکل‌دهی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نظامی از جنس واقعی مردم‌سالاری دینی، نهادهای مختلفی با ایفای نقش ماندگار در جهت خدمت به مردم و انقلاب اسلامی شکل دادند که بر پایه ارزش‌های دینی استوار هستند.

وی ادامه داد: یکی از نهادهای ماندگار در بدنه نظام جمهوری اسلامی و شکل‌ گرفته توسط امام خمینی (ره) سازمان تبلیغات اسلامی است. شکل و ساختار این مجموعه نسبت به دیگر نهادها خاص است؛ زیرا رسالت فرهنگی مهمی در تبلیغ دین و ارزش‌های نظام بر دوش دارد.

امام جمعه بسطام با تأکید بر اینکه تبلیغ دین و حفظ بیان و نشر ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی از رسالت‌های مهم سازمان تبلیغات اسلامی است، تصریح کرد: از جمله این ارزش‌ها، برپایی راهپیمایی‌هایی مانند روز جهانی قدس و ۲۲ بهمن است.

رضوی‌نسب با اشاره به اینکه با توجه به تبلیغات منفی استکبار جهانی علیه اسلام و نظام جمهوری اسلامی، جایگاه سازمان تبلیغات اسلامی پررنگ می‌شود، اضافه کرد: این سازمان نشردهنده ارزش‌های دینی و ملی اسلامی است.

وی همچنین در واکنش به لزوم حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه را هویت ملت ایران توصیف و تصریح کرد: ملت ایران حامی اصلی هستند و پشت سپاه ایستاده اند.

امام جمعه بسطام با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس در سنگر دفاع از کشور عملکرد درخشانی داشت، اضافه کرد: سپاه در سنگر توسعه و آبادانی کشور کارنامه دفاع مقدس خود را تکرار کرد.

رضوی‌‌نسب با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حراست از مرزهای نظام جمهوری اسلامی و دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) به‌خوبی عمل کرده، اظهار داشت: این خدمات دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی را عصبانی کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها