نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

حفظ انقلاب اولویت تمام فعالیت‌های مسئولان باشد

آیت‌الله «سید محمد شاهچراغی» گفت: استکبار جهانی به دنبال از بین بردن انقلاب اسلامی ایران و ریشه‌کنی اسلام در سراسر جهان است. در این شرایط حفظ انقلاب باید اولویت تمام فعالیت های مسئولان باشد.
کد خبر: ۲۹۷۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱ - 29June 2018

حفظ انقلاب اولویت تمام فعالیت‌های مسئولانبه گزارش دفاع پرس از سمنان، آیت‌الله «سید محمد شاهچراغی» نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سمنان اظهار داشت: آمریکا همواره دشمن ایران اسلامی بوده است و دشمنی این کشور با ملت ایران تا مادامی‌ که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پابرجا است ادامه دارد.

وی با بیان اینکه آمریکا در ظاهر مدعی حقوق بشر است، تصریح کرد: آمریکا در ظاهر از ملت ایران و کشورهای خاورمیانه حمایت می‌کند و این در حالی است که همواره در حال توطئه و دسیسه‌چینی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور آمریکا در مجامع بین‌المللی یادآور شد: آمریکا در لباس میش به‌ مثابه گرگی به جان ملت ایران افتاده است و ادعای دوستی با ما را دارد.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا ملعون تاکنون بیش از 17 هزار نفر از برجستگان، نخبگان و سایر مردم ایران را در اقدامات تروریستی به شهادت رساندند، خاطرنشان کرد: آیت‌الله بهشتی یکی از شهدای ترور بود که با آشکار کردن جنایت‌ها و توطئه‌های دشمنان به شهادت رسید.

شاهچراغی با بیان اینکه جنایت‌های آمریکا هرگز از ذهن مردم نمی‌رود، بیان کرد: استکبار جهانی به دنبال از بین بردن انقلاب اسلامی ایران و ریشه‌کنی اسلام در سراسر جهان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: قوه قضاییه مظهر اقتدار این نظام است و باید نسبت به حفظ این انقلاب تمام قوای نظام با یکدیگر اتحاد و همدلی داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به اینکه قوه قضاییه نقش مؤثری در تأمین امنیت مردم ایفا می‌کنند، اذعان کرد: برخورد قاطع با اخلال گران امنیتی، اقتصادی و اجتماعی کشور در دستور کار سران و مسئولان قوه قضاییه قرار گیرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران در چهل‌سالگی است و در این برهه هجمه‌های متعددی این کشور را تهدید می‌کند و مسئولان باید مراقب باشند.

شاهچراغی با بیان اینکه حفظ انقلاب باید در اولویت تمام فعالیت‌های مسئولان قرار گیرد، یادآور شد: تاکنون بیش از 250 هزار نفر برای اقتدار و عزت و حفظ این انقلاب به شهادت رسیدند.

وی در پایان با اشاره به مشکلات بازار و اقتصادی کشور تأکید کرد: مسئولان به‌ سرعت باید به این مسائل رسیدگی کنند؛ مردم انقلاب نکردند که امروز مسئولان در مقابل مطالبات آن‌ها سکوت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها