صبح امروز؛

سردار کارگر با استاندار ایلام دیدار کرد

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صبح امروز با استاندار ایلام دیدار کرد.
کد خبر: ۲۹۷۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸ - 01July 2018

سردار کارگر با استاندار ایلام دیدار کردبه گزارش خبرنگار حماسه جهاد دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صبح امروز (یکشنبه دهم تیرماه) با حضور در ساختمان استانداری استان ایلام با «قاسم سلیمانی دشتکی» استاندار این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار کارگر در این دیدار ضمن اشاره به اهمیت استان ایلام در دوران دفاع مقدس، این استان را یکی از مهم‌ترین استان‌های مرزی کشور عنوان کرد و گفت: عملیات‌های بزرگ و حیاتی در این استان انجام شده است.

وی با اشاره به رشادت‌های اقوام منطقه و نیروهای مومن و انقلابی ایلام در مقابله با متجاوزین، افزود: ایلام از مناطقی است که از روزهای نخست تا آخرین لحظات پایانی جنگ تحمیلی عرصه نزاع و درگیری با دشمنان بوده است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه مردم ایلام همواره کم‌توقع، مومن، انقلابی و پای کار انقلاب بودند و هیچ‌گاه برای نظام هزینه ایجاد نکردند، افزود: در دوران دفاع مقدس مردم ایلام با خطرپذیری با وجود ناامنی، در شهرهای خود باقی ماندند، به شهرهای مجاور مهاجرت نکردند و حتی پذیرای دیگر مهاجران نیز بودند.

براساس این گزارش، «بررسی موضوعات مختلف از جمله اهمیت استان ایلام در دوران دفاع مقدس»، «پیشرفت در حوزه ساخت یادمان‌ها و موزه دفاع مقدس استان»، «ارائه برنامه‌های مستمر جهت برگزاری راهیان نور»، «تعامل و همکاری نهادهای انقلابی در راستای ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به زائران راهیان نور» و «احیای ارزش‌های دفاع مقدس با حمایت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس» از مهم‌ترین محورهای مورد بحث این دیدار بود.

در این نشست سردار نادر ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور، سردار سید‌مجید هاشمی‌دانا معاون تبلیغات و امور بین الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه ایلام، سردار یاری فرمانده انتظامی استان ایلام، سرهنگ شرف‌بیانی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار