رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان «بروجرد» خبر داد؛

برگزاری دوره تربیت معلم قرآن کریم در شهرستان «بروجرد»

حجت‌الاسلام «صادق جعفرپور» به فعالیت‌های قرآنی سال ۹۷ در شهرستان «بروجرد» اشاره کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های قرآنی در سال ۹۷ برگزاری دوره تربیت معلم قرآن کریم است که از سوی مؤسسات قرآنی این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۹۷۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰ - 01July 2018

برگزاری دوره تربیت معلم قرآن کریم در شهرستان «بروجرد»به گزارش دفاع پرس از لرستان، حجت‌الاسلام «صادق جعفرپور» رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد، ظهر امروز (یک‌شنبه) در جمع خبرنگاران، از حضور فعال قرآن‌آموزان در کلاس‌های آموزشی خبر داد و اظهار داشت: تلاش‌های زیاد مربیان و مسئولان خانه‌های قرآن روستایی و مؤسسات قرآنی، فعالیت‌های قرآنی را امسال به صورت چشمگیری افزایش داده است.

وی با بیان این‌که کلاس آموزش قرآن در رشته‌های روخوانی و روان‌خوانی، حفظ جزء و کل قرآن کریم، تجوید، صوت و لحن و مفاهیم در سال ۹۶ برگزار و با استقبال چشمگیر خانواده‌ها مواجه شد، افزود: در سال ۹۷ نیز برنامه‌ریزی بهتری با تمام امکانات برگزار خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام جعفرپور اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های قرآنی در سال ۹۷ برگزاری دوره تربیت معلم قرآن کریم است که از سوی مؤسسات قرآنی این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت فراگیری قرآن گفت: هر شخصی که با قرآن آشنایی دارد، خود می‌تواند قرآن کریم را به دیگران آموزش دهد و از ثواب زیاد آن بهره‌مند شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد ادامه داد: با توجه به بررسی‌ها و بازدید‌های به عمل آمده از مراکز قرآنی شهرستان، به این نتیجه رسیدیم که مؤسسه‌ها و خانه‌های قرآنی شهرستان بروجرد در سال جاری عملکرد خوبی داشته‌اند.

وی افزود: شناسایی مؤسسه‌ها و خانه‌های قرآنی فعال و تأثیرگذار در ترویج فعالیت‌های قرآنی در سطح شهر و روستا‌ها تأثیر زیادی دارد.

حجت‌الاسلام جعفرپور در پایان تصریح کرد: ترویج فعالیت‌های قرآنی، مردمی، حمایت و هدایت مؤسسه‌های قرآنی شهری و خانه‌های قرآنی روستایی، از اهم فعالیت‌های کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد در سال جاری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار