سردار مومنی:

انتشار فیلم‌های غیرواقعی از پلیس نقشه دشمن برای مخدوش کردن چهره ناجاست

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به پخش فیلم‌هایی از نحوه رفتار ماموران پلیس در شبکه‌های اجتماعی گفت: فضای مجازی، بسیار بی‌رحم است، به گونه‌ای که دشمنان و معاندان برای بد جلوه دادن چهره پلیس در جامعه، هر آن‌گونه که بخواهند، فیلم‌ها را منقطع و پخش می‌کنند.
کد خبر: ۲۹۷۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ - 02July 2018

انتشار فیلم‌های غیرواقعی از پلیس در فضای مجازی، نقشه دشمنان برای خدشه به چهره ناجاستبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «اسکندر مؤمنی» جانشین فرمانده نیروی انتظامی در نشست تخصصی معاونان، فرماندهان و مدیران یگان‌های ویژه ناجا، به تحولات منطقه‌ای و نیز نوع مأموریت‌های نیروی انتظامی اشاره کرد و با تاکید بر لزوم اشراف اطلاعاتی و آمادگی برای انجام ماموریت‌های محوله، اظهار داشت: یگان‌های ویژه ناجا بایستی در تمامی شرایط آمادگی انجام مأموریت را داشته باشند؛ چرا که مأموریت این یگان در واقع به صورت لحظه‌ای و آنی است.

این مقام عالی انتظامی کشور از عنصر آمادگی به عنوان مهم‌ترین اولویت یگان ویژه نام برد و ادامه داد: با توجه به حساسیت مأموریت‌های این یگان، بایستی این عنصر مهم تقویت شود که بحمدالله تاکنون این‌گونه بوده و قابل تحسین است.

سردار مؤمنی در ادامه گفت: نیروی انتظامی با انجام صحیح و به موقع ماموریت‌هایش توانسته اعتماد مردم را نسبت به خود جلب کند برهمین اساس این اعتماد باید در بین مردم تقویت شود.

جانشین فرمانده ناجا به پخش فیلم‌هایی از نحوه رفتار ماموران پلیس در شبکه‌های اجتماعی اشاره و بیان کرد: فضای مجازی، بسیار بی‌رحم است به گونه‌ای که دشمنان و معاندان برای بدجلوه دادن چهره پلیس در جامعه، هر آن گونه که بخواهند، فیلم‌ها را منقطع و پخش می‌کنند، بنابراین بایستی اقدامات پیشگیرانه در این رابطه صورت گیرد برهمین اساس انعکاس عملکرد مثبت پلیس در فضای مجازی از سرمایه‌های اجتماعی ما به شمار می‌آید.

وی گفت: زیبایی و کوتاه بودن مستند یکی از ویژگی‌های خوب یک مستندساز است لذا هرچقدر فیلم‌های مستند کوتاه باشند مخاطبان بیشتری را به خود جذب می‌کند که نیاز است از سوی معاونت اجتماعی اقدام شایسته‌ای در این رابطه انجام شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار