مسئول بسیج دانشجویی «بروجرد» خبر داد؛

حضور ۸۰ دانشجوی بروجردی در اردو‌های جهادی تابستان ۹۷

«رضا کردی» گفت: ۸۰ دانشجوی بروجردی تابستان امسال در اردو‌های جهادی شرکت می‌کنند و در شهرک شهید کشوری (جهان‌آباد) فعالیت خواهند داشت.
کد خبر: ۲۹۷۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷ - 03July 2018

حضور ۸۰ دانشجوی بروجردی در اردو‌های جهادی تابستان ۹۷به گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، «رضا کردی» مسئول بسیج دانشجویی «بروجرد» نیز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۸۰ دانشجوی بروجردی تابستان امسال در اردو‌های جهادی شرکت می‌کنند و در شهرک شهید کشوری (جهان‌آباد) فعالیت خواهند داشت.

وی افزود: هر ساله با فرارسیدن تابستان، بسیاری از دانشجویان برای حضور در اردو‌های جهادی اعلام آمادگی می‌کنند و خوشبختانه استقبال دانشجویان چشمگیر است.

کردی اضافه کرد: برای تابستان امسال دانشجویان زیادی در اردوهای جهادی ثبت‌نام کردند و ۸۰ نفر از آن‌ها برای حضور در شهرک شهید کشوری (جهان‌آباد) حضور خواهند یافت تا اقدامات عمرانی، آموزشی و فرهنگی را به مردم این منطقه ارائه دهند.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بروجرد گفت: دانشجویان از ۲۰ تیرماه به مدت ۱۰ روز در این منطقه حضور خواهند داشت و دانشجویان آقای شرکت‌کننده در اردوی جهادی کار‌های عمرانی مانند بهسازی خانه محرومین را انجام خواهند داد و دانشجویان خانم نیز برنامه‌های آموزشی و فرهنگی را به ساکنین در این محله ارائه می‌دهند.

کردی گفت: سال گذشته اردوی جهادی در منطقه «آبسرده» انجام شد و امسال در «جهان‌آباد» برگزار می‌شود که مهم‌ترین هدف از برگزاری اردو‌های جهادی محرومیت‌زدایی و سازندگی است و دانشجویان در بخش‌های مختلف خدماتی را ارائه می‌دهند.

مسئول بسیج دانشجویی بروجرد تصریح کرد: تلاش می‌شود تا با حضور دانشجویان و اقدامات انجام‌ شده، بخشی از مشکلات در مناطق محروم برطرف شود.

۱۵ مدرسه در «بروجرد» توسط دانش‌آموزان بهسازی می‌شود

«صادق قاسمی» مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان بروجرد، نیز در این نشست به اجرای طرح «هجرت» ویژه ایام تابستان با حضور دانش‌آموزان بسیجی خبر داد و اظهار داشت: امسال در اجرای طرح «هجرت»، ۱۵ مدرسه شهرستان «بروجرد» توسط ۲۵۰ نفر از دانش‌آموزان بهسازی و رنگ‌آمیزی می‌شود.

وی افزود: پنج مدرسه دخترانه و ۱۰ مدرسه پسرانه در این طرح رنگ‌آمیزی می‌شوند و این طرح از ۲۰ تیرماه به مدت ۱۰ روز اجرا می‌شود.

قاسمی گفت: مدارس دخترانه توسط دانش‌آموزان دختر و مدارس پسرانه توسط دانش‌آموزان پسر رنگ‌آمیزی و بهسازی می‌شود ومقاطع متوسطه اول و دوم در این برنامه شرکت می‌کنند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی بروجرد پُر کردن اوقات فراغت دانش آموزان را از اهداف این طرح برشمرد و افزود: باتوجه به قرار گرفتن در فصل تابستان، دانش‌آموزان فرصت لازم را برای کسب مهارت و تجربه دارند و با حضور در این طرح، علاوه‌بر پُر کردن اوقات فراغت، مهارت‌های لازم را کسب می‌کنند، همچنین دانش‌آموزان با حضور در این طرح و با پذیرفتن مسئولیت می‌توانند تجربه‌های لازم را کسب کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها