مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان کرمانشاه:

پژوهشگران با «قلم» و «اندیشه» خود راه رزمندگان را ادامه دهند

«مرادعلی محمدی» با بیان این‌که رزمندگان در دوران دفاع مقدس رسالت خود را در دفاع از کشور با نثار جان خود ادا کرده‌اند، خطاب به نویسندگان و پژوهش‌گران حوزه دفاع مقدس گفت: هم‌اکنون این رسالت بر عهده شما است که با قلم و اندیشه خود، این راه را ادامه دهید.
کد خبر: ۲۹۸۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵ - 03July 2018

پژوهشگران با «قلم» و «اندیشه» خود راه رزمندگان را ادامه دهندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مرادعلی محمدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه، در نشست شورای راهبردی مشارکت زنان در دفاع مقدس استان، اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس بخشی از تاریخ پرفراز و نشیب ملت انقلابی ایران اسلامی خصوصاً مردم ولایت‌مدار و شهید‌پرور استان کرمانشاه است که در برابر هجوم نابرابر دشمنان ایستادند.

وی افزود: برای پاسداشت این ارزش‌ها، همه باید به میدان بیایند و در نشر ارزش‌ها و انتفال آن فرهنگ غنی فعالیت کنند.

سردار محمدی با بیان این‌که رزمندگان در آن دوران رسالت خود را در دفاع از کشور با نثار جان خود ادا کرده‌اند، خطاب به نویسندگان و پژوهش‌گران حوزه دفاع مقدس گفت: هم‌اکنون این رسالت بر عهده شما است که با قلم و اندیشه خود، این راه را ادامه دهید.

در ادامه این نشست، «شهناز اشکیان» مدیر امور دستگاه‌های اجرایی سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس، اظهار داشت: برای مردم کرمانشاه صحبت کردن راجع به شهید و شهادت آسان است و این واژگان با گوشت و خون این مردم آمیخته است؛ چرا که آن‌ها در طول سال‌های دفاع مقدس با شجاعتی مثال زدنی زیر آماج حملات هوایی دشمن مقاومت کردند و حاضر به ترک شهر و دیارشان نشدند.

وی در ادامه به تبیین طرح‌ها و برنامه‌های مصوب سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در سال جاری پرداخت و افزود: اجرای این طرح‌ها نیازمند همکاری، تعامل و مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی استان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار