سرلشکر جعفری:

اشراف اطلاعاتی و توان رزمی بالا در دفاع از مرزها عامل موفقیت نیروی زمینی بوده است

فرمانده کل سپاه با اشاره به توانمندی و ظرفیت‌های سپاه در دفاع از میهن اسلامی گفت: نیروی زمینی سپاه در مأموریت عملیاتی خود برای تأمین امنیت مناطق مرزی موفق عمل کرده است.
کد خبر: ۲۹۸۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴ - 03July 2018

نیروی زمینی سپاه در اجرای مأموریت عملیاتی خود موفق بوده است / اشراف اطلاعاتی و توان رزمی بالا در دفاع از مرزها عامل موفقیت نزسا استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش فرماندهان و مسئولین نیروی زمینی سپاه که در مشهد مقدس برگزار شد با قدردانی از فرماندهان و رزمندگان این نیرو در اجرای موفق ماموریت عملیاتی خود اظهار داشت: تلاش‌های نیروی زمینی سپاه برای مقابله با دشمنان و تأمین امنیت مناطق مرزی به ویژه شمال غرب و جنوب شرق کشور موفق و برای مردم میهن اسلامی امنیت‌آفرین بوده است.

وی افزود: نیروی زمینی سپاه برای دفاع از مناطق تحت مأموریت خود ازاشراف اطلاعاتی و توان رزمی بالایی برخوردار و در واقع یکی از عوامل موفقیت این نیرو همین مؤلفه های مهم بوده است.

فرمانده کل سپاه با اشاره به تلاشهای مستمر و قابل تحسین سردار پاکپور و رزمندگان نیروی زمینی سپاه در تأمین امنیت مرزها یادآور شد : امنیت ضروری ترین نیاز هر کشور و ملتی است که بحمدالله در ایران اسلامی در همه عرصه ها نمود آن ملموس و آشکار است.

سرلشکر جعفری گفت: دشمن پی گیر راهبرد تحریم و فشار برای ایجاد شکاف بین مردم و نظام اسلامی است که این موضوع به فضل الهی با هوشمندی ملت فرجامی جز شکست نداشته و آمال و آرزوهای دشمن باطل خواهد شد.

وی تأکید کرد: شرایط امروز کشور نشان می دهد جبهه دشمن، ترکیبی از همه فشارها را علیه نظام و ملت ایران بکار گرفته است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه قاطبه مردم ایران به نظام و انقلاب اسلامی پای بند و وفادار هستند و مسئولین باید قدردان این نعمت بزرگ باشند تصریح کرد: عبور از سختی ها، اقتصاد مقاومتی، نگاه انقلابی و عدم نگاه به بیرون راه پیشرفت و موفقیت کشور است و ان‌شاءالله با همت مردم و به ویژه مسئولین با گذر از وضعیت خطیر امروز، آینده روشن‌تری برای میهن اسلامی رقم خواهد خورد.

وی در پایان با اشاره به ظرفیت ها و استعدادهای مثال زدنی و بومی ایران اسلامی که می تواند پیش روندگی و پیش برندگی نظام در عرصه های مختلف را تضمین نماید بر لزوم اعتماد به نسل جوان به عنوان ثروت ملی و سرمایه های نیروی انسانی کشور تاکید کرد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار