جعفری:

حزب‌الله لبنان در خط مقدم جبهه مقاومت اسلامی است

مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: حزب‌الله لبنان در خط مقدم جبهه مقاومت کشورهای اسلامی است و موزه ملیتای لبنان حافظ بخش مهمی از این مجاهدت‌هاست.
کد خبر: ۲۹۸۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷ - 03July 2018
امضای تفاهم نامه میان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و موزه مليتاي لبنانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، علی‌اصغر جعفری مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در  آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری بین موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و موزه ملیتای لبنان که در موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: حزب‌الله لبنان در خط مقدم جبهه مقاومت کشورهای اسلامی و موزه ملیتای لبنان حافظ بخش مهمی از این مجاهدت‌ها است.
 
در این مراسم «شیخ‌علی ظاهر» از موزه ملیتای لبنان هم طی سخنانی ضمن تشکر از جمهوری اسلامی ایران برای حمایت از جبهه مقاومت به خصوص از لبنان گفت: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس یکی از بزرگترین و مدرن‌ترین موزه‌های آسیا است و ما از تعامل و همکاری با آن کاملا استقبال می‌کنیم.
 
بنا بر این گزارش، در پایان دو طرف در خصوص همکاری‌های مشترک در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، نمایشگاهی، گردشگری، تبادل اسناد و اطلاعات تفاهم‌نامه را امضا و مبادله کردند.
 
موزه مليتا در ارتفاعات اقليم التفاح در جنوب لبنان، تصويرگر تاريخ مقاومت در برابر رژيم صهيونيستی از زمان ابتدای اشغال بيروت در سال 1982 و آزادسازي لبنان در سال 2000 تا جنگ 33 روزه در سال 2006 است.
 
انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار