معاون استاندار تهران:

باید از فرصت دهه کرامت برای کنترل آسیب های اجتماعی بهره گرفت

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: باید از فرصت دهه کرامت برای کنترل آسیب های اجتماعی بهره گرفت.
کد خبر: ۲۹۸۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴ - 03July 2018

باید از فرصت دهه کرامت برای کنترل آسیب های اجتماعی بهره گرفتبه گزارش دفاع پرس از تهران «شکراله حسن بیگی» بعد از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد گرامیداشت دهه کرامت طی سخنانی با بیان این که تبلیغات اهمیت فوق العاده ای در مراسم و مناسبت ها دارد، گفت: باید از ظرفیت صدا و سیما برای گرامیداشت دهه کرامت بیش از پیش استفاده کرد.

وی با تاکید بر این که برنامه‌های دهه کرامت باید به شیوه مطلوبی برگزار شود،  افزود: در همین راستا می بایست، از ظرفیت نهادهای مردمی نیز بهره برد و همچنین امیدواریم دستگاه‌های اجرایی استان تهران در راستای اجرای برنامه‌های این دهه همکاری کافی داشته باشند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران به «خدمت کریمانه» به عنوان شعار دهه کرامت سال جاری اشاره کرد و گفت: مطالبه عمده مردمی امروز «خدمت کریمانه» است و بسیاری از انتقادات و اعتراضات در خصوص همین نحوه خدمت رسانی است که باید در این دهه با نیت الهی در راستای «خدمت کریمانه» کوشش کنیم.

حسن بیگی رضایت مندی مردمی را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: با کسب رضایت مندی مردمی و تقویت بنیه دینی جوانان می توانیم، در جهت کنترل آسیب های اجتماعی گام برداریم.

وی خواستار تبیین خصوصیات اخلاقی ائمه اطهار در این دهه برای جوانان شد و گفت: باید از فرصت دهه کرامت برای رسیدن به اهداف فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی و خدمت رسانی بیش از پیش به مردم استفاده کنیم.

بر اساس این گزارش، دهه کرامت از ولادت حضرت معصومه ( س) آغاز شده و تا ولادت  امام رضا( ع) ادامه دارد.

شعار دهه کرامت امسال «خدمت کریمانه» است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها