پنهان شدن داعشی‌ها در جنوب کرکوک برای از سرگیری فعالیت‌های تروریستی

یک افسر پلیس عراق گفت: اعضای گروه تروریستی داعش در روستا‌های جنوب استان کرکوک جمع شده‌اند تا از آنجا عناصر خود را دوباره سازماندهی کنند.
کد خبر: ۲۹۸۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸ - 03July 2018

پنهان شدن داعشی‌ها در جنوب کرکوک برای از سرگیری فعالیت‌های تروریستیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، روسیا الیوم از پنهان شدن اعضای گروه تروریستی داعش در روستا‌های جنوب استان کرکوک خبر داد.

یکی از افسران پلیس استان کرکوک اظهار داشت: اعضای گروه تروریستی داعش در روستا‌های جنوب استان کرکوک جمع شده‌اند تا از آنجا عناصر خود را دوباره سازماندهی و اقدام به عملیات‌ تروریستی کنند.

این افسر پلیس عراق -که نخواست نامش فاش شود- در مصاحبه‌ای با روسیا الیوم تصریح کرد: گروه داعش برای هدف قرار دادن نهاد‌های دولتی در استان کرکوک برنامه‌ریزی می‌کند و اعضای آن اکنون در روستا‌هایی که در جنوب این استان قرار دارند و همچنین مناطقی که استان‌های صلاح الدین را به کرکوک و دیاله متصل می‌کند، فعالیت دارند.

وی اظهار داشت: «گروه داعش تلاش می‌کند در مناطق مسکونی در روستا‌ها حضور پیدا کند؛ زیرا در این مناطق بستر‌هایی وجود دارد که همچنان می‌تواند از آن‌ها استفاده کند. اعضای داعش تلاش می‌کنند برای اجرای عملیات‌های خود، به سبب سهولت فرار و پنهان شدن میان ساکنان این روستاها، بر پاسگاه‌هایی که متشکل از پنج یا هفت نفر هستند، تمرکز کنند».

شایان ذکر است، است گروه داعش طی هفته‌های گذشته، چند حمله داخل استان کرکوک انجام داد که بارزترین آن ربودن دو غیرنظامی از مراکز بازرسی بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها