سردار «داودغیاثی راد»:

جنایت های آمریکا نشانه رویحه استکباری آنهاست

سردار سرتیپ «داودغیاثی راد» اظهار داشت: جنایت کشتن مردم و انداختن جنازه های کودکان در دریای خیلج فارس و حمایت آمریکا از جنایت ها نشان از روحیه استکباری آنهاست.
کد خبر: ۲۹۸۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷ - 04July 2018

جنایت های آمریکا نشانه ی استکبار ستیزی آمریکاستبه گزارش دفاع پرس از خرم آباد، سردار سرتیپ «داود غیاثی راد» ظهر امروز در منزل شهید زنده «سید نورخدا موسوی» که با حضور مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان، مسئولین بنیاد شهید، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از خانواده های معزز شهدا استان حضور داشتند، اظهار داشت: شورای سند راهبردی رزمندگان، همین شهید زنده است.

وی به هفته حقوق بشر آمریکایی اشاره و تصریح کرد: در این هفته تروریسم دولتی آمریکا با شهادت شهید بهشتی و 72 نفر از یارانش در حزب جمهوری اسلامی افشا شدند به همین دلیل هفته استکبار ستیزی آمریکا نام نهاده شد.

نماینده فرمانده کمیته جستجو مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به ربوده شدن چهار دیپلمات ایرانی سال 1361 در لبنان اظهار داشت: منافقین دیپلمات های ما را ربودند و به رژیم صهیونیستی دادند، آن ها در صدد کمک به آمریکا و اروپا و انگلیس هستند و از آن ها حمایت می کنند.

سردار با بیان اینکه  امروز نیز شهادت شهید مهراب «آیت الله صدوقی» بود که خود سندی بر افشای هفته اسکتبار ستیزی آمریکا است، افزود: 12 تیر نیز سالروز مورد حمله قرار گرفتن هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس توسط ناو آمریکایی به فرماندهی ویلیام راچرز بود.

معاون فرهنگی سند راهبردی رزمندگان اسلام خاطر نشان کرد: بعد از زدن هواپیمای مسافربری ایران توسط این ناو جنگی که یکی از تخصصی ترین ناوهای جنگی بود گفت به اشتباه هواپیمای مسافربری ایران را مورد هدف قرار داده است، این حرکت آمریکا از طرف دنیا محکوم شد در حالی که آمریکا به ویلیام راچرز مدال شجاعت داد.

سردار غیاثی در ادامه افزود: این خود بزرگترین جنایات است؛ جنایاتی علیه بشریت، علیه صلح و علیه مردم که توسط آمریکا صورت پذیرفته است.

نماینده فرمانده کمیته جستجو مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: جنایت کشتن مردم و انداختن جنازه های کودکان در دریای خیلج فارس و حمایت آمریکا از جنایت ها نشان از روحیه استکباری آمریکاست.

سردار غیاثی با اشاره به راه های مبارزه با استکبار در شرق و شمال شرق کشور تصریح کرد: «سید نورخدا موسوی» یکی سمبل های مبارزه با استکبار در شرق و شمال شرق کشور است، ان شاء الله مدیون خون شهدا نباشیم.

وی در پایان با اهدای لوحی از خانواده شهید زنده «سید نورخدا موسوی» تجلیل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار