خانواده شهدای نیروهای مسلح قم در همایش «قافله خورشید» تقدیر شدند

خانواده‌های فرماندهان شهید نیروهای مسلح در همایش قافله خورشید در سالن ونوس قم تقدیر شدند.
کد خبر: ۲۹۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵ - 28September 2014

خانواده شهدای نیروهای مسلح قم در همایش «قافله خورشید» تقدیر شدند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، استاندار قم طی سخنانی در جمع فرماندهان نیروهای مسلح استان در همایش «قافله خورشید» عزت و سرافرازی امروز ایران اسلامی را مرهون شجاعت و ایثار غیورمردان درعرصه دفاع مقدس عنوان کرد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) هدف از شکل گیری انقلاب اسلامی را پیاده سازی اسلام ناب محمدی می دانست، افزود: این هدف مقدس در جنگ هشت سالهی تحمیلی به منصه ظهور رسید.

صالحی منش اعتماد به جوانان را از ویژگیهای بارز رهبر کبیر انقلاب در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس عنوان و خاطرنشان کرد: بسیاری از سرداران رشید سالهای حماسه و ایثار را جوانان تشکیل میدادند.

وی با اشاره به دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی ایران در عرصههای بین المللی افزود: امروز نیز به برکت همین روحیه ایثارگرانه، مسئولان ایران در برابر قدرتهای جهانی میایستند و همه معادلات دشمنان در منطقه را بر هم میزنند.

استاندار قم خاطرنشان کرد: فرماندهان جنگ هنوز هم با قدرت و شجاعت الهام گرفته از آن دوران، از اهداف والای نظام و رهبر معظم انقلاب دفاع میکنند و همین مسئله سبب هراس دشمنان از هر گونه فکر تعرض به میهن اسلامی شده است.

امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز فرهنگ دفاع مقدس را ضرورت اجتناب ناپذیر امروز جامعه برشمرد و به تحلیل اوضاع روز منطقه و جهان پرداخت.

در این همایش آیت الله سعیدی امام جمعه قم نیز حضور داشت.

گفتنی است در پایان همایش از چهار خانواده از شهدای سپاه، ارتش، ناجا و جهاد کشاورزی با اهداء هدایایی در حضور استاندار، امام جمعه، نماینده مجلس، حسینی و رباط جزی مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان قم، مهاجر معاون هماهنگ کننده ناجا و مهندس حسینی رئیس اداره بازنشستگان نیروهای مسلح در استان تقدیر شد.  

نظر شما
پربیننده ها