رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان:

سلامت جانبازان اولویت اصلی فدراسیون است

«حمیدعلی صمیمی» سلامت جانبازان و معلولان را اولویت نخست این فدراسیون برشمرد و افزود: تاکنون ۱۶۰ هزار جانباز و معلول شناسایی شده که از این تعداد ۸۰ هزار ساماندهی شدند.
کد خبر: ۲۹۸۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸ - 04July 2018

سلامت جانبازان اولویت اصلی فدراسیون استبه گزارش دفاع پرس از خرم آباد، «حمیدعلی صمیمی» رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان، ظهر امروز چهارشنبه ۱۳تیر در حاشیه افتتاح آکادمی ورزش‌های تخصصی جانبازان لرستان که در مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: من با خرم‌آباد و نام لشگر سرافراز ۵۷ خاطره دارم.

وی یکی از مسائل مهم ورزش‌های جانبازان را توجه به محدودیت‌های جسمی جانبازان و معلولان برشمرد و با ذکر این مطلب که فدراسیون جانبازان و معلولان ۲۲ رشته در دو گروه آقایان و بانوان دارد، خاطر نشان کرد: فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان در حقیقت یک وزارتخانه ورزش کوچک است.

صمیمی به عملکرد موفق لرستان در ورزش جانبازان و معلولان اشاره کرد و افزود: در مسابقات باشگاهی و کشوری و تیم‌های ملی، هیئت جانبازان و معلولان لرستان عالی عمل کرده که نشانه تلاش اداره‌ کل ورزش و جوانان و هیئت جانبازان و معلولان لرستان است.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان بر ساختارمند شدن هیئت جانبازان و معلولان لرستان تاکید کرد و گفت: می‌طلبد مدیر کل ورزش و جوانان لرستان عضو هیئت رئیسه باشد.

نوع کار ورزش جانبازان، معنوی و فرهنگی است‌

وی با بیان این مطلب که نوع کار ورزش جانبازان، معنوی و فرهنگی است‌، سلامت جانبازان را اولویت اصلی فدراسیون جانبازان و معلولان برشمرد و گفت: تاکنون ۱۶۰ هزار ورزشکار جانباز و معلول شناسایی شده است که از این تعداد ۸۰ هزار ساماندهی شده است‌.

صمیمی ادامه داد: فراگیری ورزش‌ها به نوع آموزش‌ها بستگی دارد کمااینکه باید از داشته‌های هیئت جانبازان و معلولان بهتر استفاده کرد.

وی دمیده شدن روح فرهنگی ایثار در ورزش و اهتزاز پرچم ایران را هدف دیگر فدراسیون جانبازان و معلولان دانست و افزود: در بحث ورزش‌های جانبازان و معلولان توجه به نوع محدودیت‌ها ایجاب می‌کند ورزش‌های مختلفی را داشته باشیم.

لرستان از لحاظ ورزش‌های جانبازان و معلولان عقب ماندگی ندارد

صمیمی با بیان اینکه لرستان از لحاظ ورزش‌های جانبازان و معلولان عقب ماندگی ندارد، خاطرنشان کرد: لرستان در تیم‌های مختلف ورزش جانبازان و معلولان دارای عضو است این در حالی است که هدف دیگر ما شناسایی استعدادهای ورزشی جانبازان و معلولان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار