امام‌ جمعه مهدی‌شهر:

پدافند غیرعامل باید در فرهنگ مردم نهادینه شود

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین «محمد بارانی» گفت: عموم مردم باید با اصول اولیه پدافند غیرعامل آشنایی داشته باشند. پدافند غیرعامل باید در فرهنگ مردم نهادینه شود.
کد خبر: ۲۹۸۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲ - 04July 2018

پدافند غیرعامل باید در فرهنگ مردم نهادینه شود// لطفا عکس بدون لوگو که ارسال شده  کار شودبه گزارش دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین «محمد بارانی» امام‌ جمعه مهدی‌شهر در جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان سمنان اظهار داشت: با توجه به نفوذ هجمه‌های متعدد دشمنان در چند سال گذشته در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، زیست‌محیطی و تغذیه باید اقدامات لازم برای مقابله با این هجمه‌ها انجام شود.

وی با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل باید در فرهنگ مردم نهادینه شود، تصریح کرد: عموم مردم باید با اصول اولیه پدافند غیرعامل آشنایی داشته باشند و کارگاه‌های آموزش همگانی برگزار شود.

امام‌ جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه مشارکت و همکاری روحانیون و ائمه جماعات این شهرستان در راستای ترویج فرهنگ پدافند غیرعامل ضروری است، بیان کرد: حضور مردم در عرصه حفاظت و صیانت از ارکان نظام برای پیروزی در مقابل دشمن امری اجتناب‌ناپذیر است.

وی افزود: در هر جبهه‌ای که مردم برای مقابله با دشمن ایستادگی کنند پیروز میدان می‌شوند و باید در این برهه نسبت به آموزش دهی و بصیرت افزایی در جوامع مردمی اقدام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار