محمدجواد آذری جهرمی:

دولت به عنوان ناخدای کشتی اقتصادی باید تلاطمات کشور را مدیریت کند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با بیان این‌که دولت به عنوان ناخدای کشتی اقتصادی باید تلاطمات موجود کشور را مدیریت کند، گفت: فشار‌های به کشور ناشی از قدرت منطقه‌ای و قدرت کشور در معادلات بین‌المللی است.
کد خبر: ۲۹۸۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴ - 05July 2018

دولت به عنوان ناخدای کشتی اقتصادی باید تلاطمات موجود را مدیریت کندبه گزارش دفاع پرس از ساری، «محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز (پنج‌شنبه) در جلسه شورای اداری استان مازندران، با بیان این‌که همدلی و وفاق خوبی بین نیرو‌های استان مازندران ایجاد شده است، اظهار داشت: خدمات لازم ارتباطی و حوزه حمل و نقل استان باید توسعه یابد.

وی با بیان این‌که منابع کشور محدود است و دچار مشکل هستیم، گفت: در این شرایط باید هدف‌گذاری مناسب برای توسعه امور و تأمین زیرساخت‌های لازم داشته باشیم.

آذری جهرمی، اشتغال را مهم‌ترین نیاز برای تأمین اقتصاد خوب و رونق در بازار دانست و گفت: سودآوری صنایع باید حفظ و برای توسعه اشتغال و رفع بیکاری در جامعه برنامه‌ریزی شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواهان بهبود به توسعه کسب و کار در جامعه شد و گفت: اولین موضوع در سیاست‌های اقتصادی مقاومتی مربوط به اشتغال است.

وی با بیان این‌که مکانیزاسیون و تکنولوژی سبب شده تا اقتصاد کشاورزی رو به‌ رشد باشد اما اشتغال کاهش یابد، گفت: برای توسعه اشتغال باید به بخش خدمات توجه اساسی شود.

آذری جهرمی با بیان این‌که اقتصاد خدمات را باید در استان مازندران توسعه دهیم، گفت: توجه به خدمات سبب رونق اشتغال و کسب و کار خواهد شد و آمادگی لازم داریم تا سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را در استان پیش ببریم و در این راه نیازمند همدلی هستیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به شرایط کنونی کشور و التهاب در بازار اشاره کرد و گفت: طبیعتاٌ نگرانی‌هایی وجود دارد، اما با عزم و همدلی می‌توان از مشکلات عبور کرد و باید شرایط کنونی مدیریت شود.

آذری جهرمی با اظهار این‌که دولت به عنوان ناخدای کشتی اقتصادی باید تلاطمات موجود را مدیریت کند، گفت: فشار‌های به کشور ناشی از قدرت منطقه‌ای و قدرت کشور در معادلات بین المللی است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این‌که شرایط اقتصادی کشور از شرایط دوران جنگ بدتر نیست، گفت: شرط و شروط در شرایط کنونی این است که همه با یکدیگر متحد باشیم؛ زیرا همه باید مقابل توطئه‌ها بایستیم و امروز در عرصه دیپلماسی، نظامی، دفاعی، اقتصادی باید پای کار و در صحنه باشیم.

وی ادامه داد: شفافیت و برخورد با التهاب در بازار باید به عنوان یک رویکرد مدنظر قرار گیرد و راهبرد‌های ترسیم شده مورد توجه مسئولان باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار