انجام مصاحبه تخصصی با متقاضیان تدریس کتاب آشنایی با دفاع مقدس در خوزستان

اولین مصاحبه علمی تخصصی با متقاضیان تدریس ۲ واحد درسی آشنایی با دفاع مقدس در کمیته علمی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۸۴۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴ - 05July 2018

انجام مصاحبه تخصصی با متقاضیان تدریس کتاب آشنایی با دفاع مقدس در خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، اولین مصاحبه علمی تخصصی با متقاضیان تدریس 2 واحد درسی آشنایی با دفاع مقدس در کمیته علمی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.

سردار «محمد علیپور» در حاشیه انجام این مصاحبه اظهار داشت: متقاضیان تدریس در حوزه های علمیه و مراکز دانشگاهی پس از احراز شرایط اولیه و تشکیل پرونده باید در مصاحبه علمی و تخصصی نیز شرکت جسته و پس از تائید نهایی خود را برای تست کتبی آماده کنند.

وی افزود: امروز در خدمت 12 تن از فرماندهان دوران دفاع مقدس و اساتید برجسته ای بودیم که اعلام آمادگی نمودند تا 2 واحد درسی دفاع مقدس را به دانشجویان استان آموزش دهند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس تصریح کرد: استاد«فضل الله صرامی» دبیر کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس اداره کل با حساسیت و دقت نظر خاصی نسبت به چگونگی و کیفیت تدریس این کتاب گام برداشته و توافقات و همکاری خوبی نیز با دانشگاه های مختلف و حوزه های علمیه به انجام رسانده است و امیدواریم که ماحصل این تلاش این باشد که محتویات این درس بتواند پیوندی عمیق بین نسل دوران دفاع مقدس و جوان امروز برقرار کند.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فاطمه محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
0
سلام و خسته نباشید اول خدمت استاد عزیزم استاد صرامی..
من باوجود ایشون فهمیدم هنوز انسانهایی پاک زمینی با قلبی بزرگ و دریایی وجود دارن
درس دادنشون عااالی بود چیزایی ک ما ساده از کنارش گذشتیم رو بسیار شیوا بیان کردند ک مارو جذب کردند به سمت چیزهای مهمتراز مسائل دیگه مثل حس وطن دوستی، حس قدرت در برابر زورگویی و نفروختن کشورم حتی با حرف...منو با جغرافیای ایرانم اشنا کرد من واقعا همه رو از ایشون یاد گرفتم.ممنون و مدیونشونم ک یادم داد قدر خودمو بیشتر بدونم..سلامت باشند ان شالله
نظر شما
پربیننده ها