آخرین تحولات میدانی یمن؛

هلاکت نظامیان سعودی/ گروهک متجاوزان در حدیده متلاشی شد

هلاکت نظامیان سعودی در حملات چند جانبه نیرو‌های یمنی در جبهه‌های عسیر، نجران و لحج و همچنین متلاشی شدن یک گروهک وابسته به متجاوزان در شهر حدیده از جدیدترین اخبار میدانی یمن است.
کد خبر: ۲۹۸۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳ - 07July 2018

هلاکت نظامیان سعودی/ متلاشی شدن گروهک متجاوزان در الحدیدهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از المسیره، نیرو‌های مقاومت یمن در جدیدترین عملیات خود توانستند با حمله به مواضع نظامیان ارتش عربستان در منطقه مجازه واقع در عسیر تعدادی از آن‌ها را به هلاکت برسانند.

یک منبع نظامی تاکید کرد که یگان پشتیبانی موشکی و توپخانه‌ای یمن مواضع عناصر سعودی در مجازه را هدف قرار داد.

همچنین در جریان عملیات نیرو‌های یمنی به مواضع عناصر ائتلاف متجاوز سعودی در منطقه کرش واقع در استان لحج تعدادی از این عناصر به هلاکت رسیدند.

چندین تن از نظامیان سعودی نیز توسط تک تیرانداز‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در نجران به هلاکت رسیده و مواضع آن‌ها در صحرای البقع هدف قرار گرفت.

از سوی دیگر نیرو‌های یمنی موفق شدند یک گروهک وابسته به ائتلاف متجاوز را در شهر حدیده که تجهیزات ارتباطی پیشرفته را در میان عناصر متجاوز پخش می‌کرد شناسایی و اعضای آن را دستگیر کنند.

یک منبع یمنی اعلام کرد که این سیستم‌های ارتباطی در جعبه‌های به اصطلاح کمک‌های بشر دوستانه عربستان به منطقه آورده شده تا از میان یمنی‌ها نیروی مزدور جذب کند.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار