مدیرکل صدا و سیمای کرمانشاه خبر داد؛

تشریح ویژه‌برنامه‌های صداوسیمای مرکز کرمانشاه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

«رضا رحیمی» از تهیه یک برنامه نمایشی ۴۰ قسمتی در رادیو کرمانشاه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۲۹۸۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰ - 07July 2018

تدارک برای برنامه‌های ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب آغاز شده است.به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «رضا رحیمی» مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه، به تشریح برنامه‌های این مرکز به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: یکی از ویژه‌برنامه‌های این ایام، پخش چهار مجموعه ۱۰ قسمتی یا ۴۰ قسمت نمایشی است که در مرحله نگارش قرار دارد.

رحیمی همچنین از طراحی یک مجموعه مستند ۶ قسمتی با موضوع تاریخ انقلاب اسلامی کرمانشاه و شخصیت‌های این استان که در تاریخ انقلاب نقش داشتند خبر داد و گفت: در این زمینه، مستند «شهید جعفری» ساخته شده است.

وی طراحی یک مسابقه برای دهه مبارک فجر را از دیگر برنامه‌های رادیو کرمانشاه اعلام کرد و افزود: در این مسابقه که با محوریت و شرکت جوانان خواهد بود، قصد داریم دستاورد‌های انقلاب را برای آن‌ها بازگو کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه از برگزاری مسابقه عکس انقلاب در رادیونما خبرداد و اضافه کرد: در قالب این برنامه، مخاطبان می‌توانند عکس‌های قدیمی خود را از زمان انقلاب ارسال کنند و به بهترین عکس‌ها هم جوایزی تعلق می‌گیرد.

وی «باغ ترانه» و موسیقی‌های درخواستی را از جمله برنامه‌های حوزه موسیقی‌های خاطره‌انگیز بومی و کشوری زمان انقلاب برشمرد و افزود: امسال علاوه براین، در برنامه‌های روزمره صبحگاهی و عصرگاهی همچون «کرمانشاه سلام» و «صدای شهر» و برنامه‌های پر مخاطب رادیو هم به موضوع دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب خواهیم پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار