مسئول بسیج رسانه نکا خبر داد؛

برگزاری همایش «زن در آئینه رسانه‌های غربی» در نکا

مسئول بسیج رسانه شهرستان نکا گفت: همایش «زن در آئینه رسانه‌های غربی» چهارشنبه 27 تیرماه در نکا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۹۸۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸ - 09July 2018
«حسین زحمتکش» مسئول بسیج رسانه شهرستان نکا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در ساری از برگزاری همایش «زن در آئینه رسانه های غربی» خبر داد و اظهار داشت: این همایش با حضور خواهران و به همت معاونت خواهران بسیج رسانه شهرستان نکا چهارشنبه 27 تیرماه ساعت 16 در سالن همایش پژوهشکده آموزش و پرورش نکا با سخنرانی «میثم معافی» پژوهشگر رسانه ای و اجتماعی استان برگزار خواهد شد.

 وی افزود: تشکیل تمدن اسلامی که هدف غایی انقلاب اسلامی است به وسیله کلیدواژه زن صورت می گیرد و دشمنان انقلاب اسلامی با درک نقش ویژه زن در تحقق آرمان های اسلامی او را به وسیله سلاح رسانه ای خود هدف قرار داده اند.

زحمتکش با اشاره به اینکه «رابرت مرداک» صاحب مافیای رسانه ای غرب قسم یاد کرده جامعه ایران را با به لجن کشیدن فعالیت زن به نابودی بکشاند تا خانواده های ایرانی نسل مبارز و انقلابی تربیت نکنند، یادآور شد: به همین دلیل هر سال برنامه راهبردی زن در آئینه رسانه های غربی را در دستور کار قرار داده و برگزار می کنیم.

مسئول بسیج رسانه شهرستان نکا همچنین از برگزاری دو کارگاه نقش زن در ایجاد تمدن توسط این کانون خبر داد و گفت: این دو کارگاه قبل از برگزاری همایش با حضور اهالی رسانه برگزار خواهد شد.
 
وی در پایان با اشاره به حضور مسئولین شهری و خانواده شهدای مدافع حرم در این همایش افزود: مراسم تجلیل از مادران شهدای مدافع حرم یکی از برنامه های این همایش خواهد بود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار