استاندار مازندران:

حج فرصت گذرنامه گرفتن برای جهان اخروی است

استاندار مازندران گفت: پاداش سفر حج این است که گناهان بخشیده می‌شود و انسان بعد از این تولد باید مراقب گفتار و کردار باشد؛ چرا که فرصت حج فرصت گذرنامه گرفتن برای جهان اخروی است.
کد خبر: ۲۹۸۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵ - 09July 2018

به گزارش دفاع پرس از ساری، «محمد اسلامی» استاندار مازندران در همایش متمرکز آموزش زائران حج مازندران که در سالن «سید رسول حسینی» ساری برگزار شد، با تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) به تمامی شیعیان جهان اظهار داشت: خوشا به سعادت شما بزرگواران که عازم سرزمین وحی هستند که انشالله با درک معنا و نیت قرب‌الی‌الله مراقب باشند به جز توجه به آداب و الزامات این سفر معنوی و پرفیص به چیز دیگری فکر نکنند.
 
وی افزود: پاداش سفر حج این است که گناهان بخشیده می‌شود و انسان بعد از این تولد باید مراقب گفتار و کردار باشد؛ چرا که فرصت حج فرصت گذرنامه گرفتن برای جهان اخروی است.
 
استاندار مازندران با بیان اینکه امیدواریم حجاج با دست پر از این سفر معنوی  برگردند و حجی مقبول داشته باشند، اظهار کرد: لازم است زائران به توصیه‌ها توجه کنند؛ به این دلیل که توجه کردن به این دستورالعمل‌ها کمک می‌کند بهترین اعمال را انجام داده و با دست پر به وطن بازگردند.
 
خاطرنشان می شود، مناسک عملی حج به‌صورت نمادین باحضور حجاج مازندرانی در سالن سیدرسول حسینی ساری برگزار شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار