سردار شرفی:

پلیس فرودگاه یکی از یگان‌های پیشرو در جلب رضایت عمومی است

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: پلیس فرودگاه موفق به ثبت یکی از بالاترین آمارهای رضایت عمومی در ناجا شده است.
کد خبر: ۲۹۹۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸ - 10July 2018

پلیس فرودگاه یکی از یگان‌های پیشرو در جلب رضایت عمومی استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محمد شرفی» رئیس پلیس پیشگیری ناجا در آیین پایان کار دوره تعالی رفتار سازمانیِ کارکنان پلیس فرودگاه‌های کشور اظهار کرد: هدف پلیس پیشگیری ایجاد یک پلیس نمونه و برتر در فرودگاه است که از هر نظر شاخص و شایسته باشد و  با وجود حساسیت وظایف پلیس فرودگاه، باید پیش‌نیازهای مهمی را برای رسیدن به این هدف فراهم کرد.

وی تاکید کرد: افزون بر لزوم بهره‌برداری از فن‌آوری‌های نوین و تکنولوژی بروز در پلیس فرودگاه، برای اعلام موجودیت و داشتن دست برتر در انجام ماموریت، آموزش کارکنان و برگزاری دوره‌های آموزشی به ویژه در زمینه رفتار و اخلاق حرفه‌ای و شیوه برخورد با ارباب رجوع از مسائل اصلی و حیاتی در این پلیس است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی «تعالی رفتار سازمانی کارکنان پلیس» یکی از بنیادهای پیشرفت پلیس در انجام ماموریت است، تصریح کرد: با وجود گستردگی عملیات در فرودگاه‌ها از جمله برگزاری عملیات مربوط به موسم حج با حدود 85 هزار زائر که از 20 ایستگاه پروازی برای زیارت خانه خدا اعزام می‌شوند و زحمت بسیار و خستگی مفرطی که برای کارکنان ایجاد می‌شود، این پلیس در سال‌های گذشته، موفق به ثبت یکی از بالاترین آمارهای رضایت عمومی در ناجا شده است که یکی از علل این توفیق بزرگ، بدون تردید، پیگیری جدی همین دوره‌های تعالی رفتار کارکنان بوده است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به حدیثی از حضرت علی (ع) با این مضمون که نیروهای مسلح عزت دین و زینت حاکمان هستند، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح هنگامی می‌توانند دارای این ویژگی‌ها باشند که دارای مهارت گفتاری، رفتاری و دانش کافی بوده و دژ مستحکمی برای مردم باشند تا آنها بتوانند با خیال راحت در شرایط بحران پشت سر آنها قرار بگیرند.

وی تصریح کرد: دستیابی به چنین شرایطی مستلزم برگزاری و شرکت در دوره‌های گوناگون آموزشی از جمله تعالی رفتار سازمانی و شرکت فعال نیروها در آن است و بررسی‌های انجام شده نیز حاکی از این است که دوره‌های آموزشی پیشین، تاثیر به سزایی در رفتار و برخورد کارکنان پلیس با شهروندان و ارباب رجوع داشته و موجب بالا رفتن سطح رضایتمندی جامعه نسبت به پلیس شده است.

سردار شرفی در پایان با آرزوی توفیق برای همه همکاران در مجموعه پلیس فرودگاه، بار دیگر مسئولیت‌گرایی، قانون‌مداری و مردم‌داری را از امور ضروری برای پلیس برشمرد و بر یادگیری مهارت‌های رفتاری و برخورد متناسب با شان و منزلت پلیس اسلامی تاکید کرد.

گفتنی است دومین دوره تعالی رفتار سازمانی کارکنان پلیس فرودگاه‌های کشور به مدت 2 روز در دانشگاه پلیس و با شرکت 200 نفر از کارکنان پلیس فرودگاه‌های دارای عملیات حج در سراسر کشور برگزار شد که هدف اصلی آن آمادگی این پلیس برای انجام ماموریت اعزام حجاج به مکه مکرمه و مدینه منوره است.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها