نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

یاد شهدا باعث توجه به خدا می شود

حجت الاسلام «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: یاد شهدا باعث توجه به خدا می شود.
کد خبر: ۲۹۹۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲ - 11July 2018

یاد شهدا باعث تذکر و توجه به خدا می شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، حجت الاسلام «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در دیدار با مادر شهيد مدافع حرم تيپ فاطميون شهيد سيد «حميد سجادی» اظهار داشت: انسان از نظر بدن دارای 6 حالت می تواند باشد که همواره در 3 حالت از 6 حالت قرار دارد.

وی افزود: این شش حالت عبارتند از «صحت و مرض»، «خواب و بیداری» و «حیات و موت» است که همیشه انسان در سه حالت از این شش حالت قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه روح هم همینطور است، گفت: روح آدمی در دو حالت خواب و بیداری است که خواب بودن غفلت و بیدار بودن توجه است.

حجت الاسلام عبادی تبیین کرد: استعمارگران سعی می کنند ما را به غفلت و بی توجهی وادارند درحالی که خودشان بیدارند و کاملا حواسشان جمع است، آنها ما را مشغول بازی های اقتصادی و سیاسی می کنند و دقیقا خواب را به ما تعلیم می دهند و متاسفانه خیلی از جاها هم موفق بوده اند.

وی با بیان اینکه استعمارگران ما را نمی خواهند اما ما را می خوابانند، گفت: اگر ما بخواهیم بیدار بمانیم تذکر پشت سر تذکر باید باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی متذکر شد: رهبران دینی و پیغمبران و جانشینان صالح آنها، هر روز تذکر می دهند تا ما نخوابیم که اگر بخوابیم همه هستی ما در خطر است.

حجت الاسلام عبادی با اشاره به اینکه یکی از این آواهای تذکر و توجه، فریاد شهدا و تشییع شهدا است، یادآور شد: یاد شهدا  تذکر الهی و بصیرت و توجه دینی را همواره به گوش ملت می رسانند.

وی عنوان کرد: ما هرچه داریم از این منابع داریم و الا هرچه داشتیم دزد برده بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد: امروز به برکت خون شهدا و وصیت نامه ها و خانواده های شهدایی که هرگز هدف و وصیت و ایثار شهیدشان را خاموش نمی کنند و در صحنه فریاد می کشند که مردم نخوابند.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه ما نیاز داریم به حضور و توجه و تذکر اینها، اعلام کرد: امسال در خراسان جنوبی یاد 2 هزار شهید را گرامی خواهیم داشت.

وی بیان داشت: هر چند وقت یکبار مشاهده می کنید که با تفحص هایی، شهدای تازه تفحص شده به خانه خود بر می گردند و اینها مانع از خوابیدن ما می شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به مادر شهید گفت: ما با چه زبانی از شما تشکر کنیم زبان ما قاصر است جز اینکه دعا کنیم خداوند شما را که اسناد انقلاب و ایثار نسبت به شهدا و حرم اهل بیت هستید حفظ کند و انشاالله بعد از این تلخ و شیرینی های این دنیا، کام شما به ظهور حضرت مهدی (عج) برای همیشه شیرین شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها