مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان خبر داد؛

تشییع شهدای دفاع مقدس همزمان با راهپیمایی حجاب و عفاف در اصفهان

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان از تشییع 11 شهید همزمان با اجرای ویژه برنامه راهپیمایی حجاب و عفاف روز پنج شنبه در میدان امام خمینی (ره) اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۲۹۹۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۳ - 11July 2018

تشییع 11 شهید دفاع مقدس همزمان با راهپیمایی حجاب و عفاف در اصفهانبه گزارش دفاع پرس از اصفهان، عصر امروز «جعفر عسکری» در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه حضور بانوان در مراسم عفاف و حجاب سال گذشته در میدان امام خمینی(ره) اصفهان معنادار است، اظهار داشت: زنان محجبه جامعه، به نشانه مطالبه عفاف و حجاب از جامعه و انتظار تدبیر از مسئولان در این مراسم حضور داشتند و برنامه بسیار ارزشمندی اجرا شد.

وی افزود: دشمن هجمه سنگینی به اصل انقلاب وارد آورده است و هر چه این مراسم‌ها قوی‌تر و با حضور جدی مردم برگزار شود، نشان دهنده پشتیبانی مردم از نظام اسلامی است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان عنوان کرد: جامعه ما با وجود دشمنی استکبار، 40 سال، مردانه ایستاده است و اگر هر جامعه‌ای 40 سال در معرض تمامی این هجمه‌ها قرار می‌گرفت، در همان سال‌های نخست، از آرمان‌ها و ارزش‌هایش دست بر می‌کشید.

وی گفت: استکبار در حال حاضر با بهره‌گیری از اتاق فکر خود، تمام امکانات را بسیج کرده است تا از طریق جنگ اقتصادی علیه انقلاب کار کند، چرا که انقلاب اسلامی منافع آنان را به خطر انداخته است؛ دشمن از فرهنگ ایستادگی، پایداری و مقاومت که ما به جهان صادر کردیم عصبانی است.

عسکری با بیان اینکه دشمن کانون خانواده و عفت و پاکدامنی آن را هدف قرار داده است، عنوان کرد: اگر از کانون خانواده حفظ و حراست نشود، جوانانی همچون حججی‌ها تربیت نمی‌شوند؛ هر چه در مسیر خانواده و حاکمیت ارزش‌ها قدم بر داریم، خود را در برابر هجمه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی دشمن بیمه می‌کنیم.

وی گفت: مراسم‌های شهدا و عفاف و حجاب، حفاظت و صیانت از حجاب و گرامیداشت مقام شامخ شهدا را برای ما در بر دارد و از آن مهمتر اینکه مشخص می‌کند ما همچنان پای انقلاب اسلامی ایستاده ایم. 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به خاکسپاری یک تن از شهدای دوران دفاع مقدس بیان کرد: 9 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس به همراه جانباز شهید «محمدرضا لقمانی»، جانباز 70 درصد و اهل کرمانشاه و جانباز شهید قطع نخاعی «محمدعلی صابری» که در سال 60 در منطقه چزابه قطع نخاع شد، در میدان امام خمینی(ره) اصفهان تشییع می‌شوند. 

وی ادامه داد: مراسم تشییع شهدا و گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، روز پنج‌شنبه 21 تیرماه از ساعت 18:15 با تلاوت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی آغاز می‌شود و در آن، گروه سرود 500 نفری دختران محجبه اجرا می‌کنند همچنین اجرای حامد زمانی و سخنرانی حضرت حجت الاسلام و المسلمین گرجی از دیگر برنامه‌های این مراسم است. 

عسکری با بیان اینکه 15 غرفه فرهنگی و 20 ایستگاه صلواتی در میدان امام خمینی (ره) برپا می‌شود، تصریح کرد: در صورتی که زمان کافی وجود داشته باشد، پیکر شهدا از میدان امام خمینی(ره) تا چهار راه شکرشکن تشییع و برای تدفین به گلستان شهدای اصفهان انتقال می‌یابد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار