سردار عظمایی:

وحدت شیعه و سنی در حاشیه خلیج فارس رمز پیروزی در جنگ اقتصادی است

فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هواپیمای ایرباس، گفت: در شرایط فعلی شیعه و سنی باید وحدت خود را حفظ کنند و مدافع خلیج فارس در برابر تهدیدات بیگانگان باشند. این وحدت تمام توطئه‌های دشمن را خنثی خواهد کرد و ما را در این جنگ اقتصادی به پیروزی می‌رساند.
کد خبر: ۲۹۹۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸ - 13July 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از بندرعباس، دریادار دوم پاسدار «علی عظمایی» در جمع خانواده شهدای خلیج فارس ضمن گرامی‌داشت رشادت‌های فرزندان آنان در دریا اظهار داشت: هفته‌ای که گذشت یادآور جنایت آمریکا در مورد هدف قراردادن هواپیما مسافربری جمهوری اسلامی در خلیج فارس بود. من خودم آن روز در بندرعباس بودم و حال هوای آن روزها را به خوبی به یاد دارم.

فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه عنوان کرد: ناو وینسنس آمریکایی بدون اجازه وارد آب‌های جمهوری اسلامی ایران شد و با آن همه تجهیزات پیشرفته‌ای که داشت و می‌توانست صد هدف را هم زمان رهگیری کند، با دشمنی تمام دو موشک را به سمت هواپیمای ایرباس به آن وسعت شلیک کرد و بعد گفت اشتباه کرده‌ایم، مگر ممکن است چنین اشتباهی رخ دهد.

سردار عظمایی ادامه داد: در کجای دنیا ما شاهد هستیم که به فرمانده‌ای که جنایت کرده است و تعداد بیشماری افراد بی‌گناه را به قتل رسانده مدال افتخار دهند؟ اما آمریکایی‌ها با بی‌شرمی تمام به ویلیام راجرز کاپیتان ناو وینسنس مدال شجاعت و افتخار دادند.

فرمانده منطقه پنجم ندسا تصریح کرد: در شرایط فعلی مردم منطقه، شیعه و سنی باید وحدت خود را حفظ کنند و مدافع خلیج فارس در برابر تهدیدات بیگانگان باشند. این وحدت تمام توطئه‌های دشمن را خنثی خواهد کرد و ما را در این جنگ اقتصادی به پیروزی می‌رساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار