بازدید سرزده استاندار خراسان رضوی از بازار مشهد

استاندار خراسان رضوی به صورت سرزده از بازار مشهد بازدید کرد و ضمن گفت‌وگو با شهروندان، صاحبان واحدهای صنفی و فروشندگان، از نزدیک در جریان قیمت کالاهای اساسی و میوه و تره­‌بار قرار گرفت.
کد خبر: ۲۹۹۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵ - 14July 2018

بازدید سرزده استاندار خراسان رضوی از بازار مشهدبه گزارش دفاع پرس از مشهد به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، «علی­رضا رشیدیان» استاندار خراسان رضوی طبق برنامه­ هفتگی که بخشی از وقت خود را در بازدید از حاشیه شهر و مباحث مختلف آن می­‌گذراند، این بار بازار و بررسی قیمت‌­ها را در شهر مشهد محور بازدید خود قرار داد و از نزدیک در جریان شرایط بازار و نظرات و دغدغه­ های مردم و صاحبان صنوف مربوطه و نحوه ارائه کالاها به مردم قرار گرفت.

نخستین مقصد رشیدیان در سرکشی امروز، منطقه «گلشهر» (حاشیه مشهد) بود. منطقه «طرق» دومین نقطه از شهر مشهد بود که مورد بازدید استاندار خراسان رضوی قرار گرفت. بازدید استاندار خراسان رضوی از محدوده پیرامونی حرم مطهر رضوی و خیابان امام رضا (ع) که جمعیت گسترد‌ه‌­ای از زائرین را در خود جای داده و بررسی قیمت‌ها بخش دیگری از برنامه‌های امروز استاندار بود.

وی در این بازدیدها به دلیل مشاهده برخی موارد که ناشی از عدم توازن در قیمت­ ها بود، با صدور دستوری از مدیرکل تعزیرات حکومتی استان و نماینده اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی خواست تا به همراه اکیپ­‌های گشت این مجموعه، به بررسی علل عدم توازن قیمت­ ها در محدوده بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی بپردازند.

بر اساس اعلام بخش‌­های نظارتی و کنترلی، فقط طی 3 ماهه امسال بالغ بر 32 هزار بازرسی از واحدهای صنفی و بازار استان با محوریت مشهد انجام شده که منجر به تشکیل 8 هزار و 261 پرونده تخلف با بیش از 300 میلیارد ریال حجم تخلف شده که بیش از یک میلیارد ریال اضافه دریافتی به شاکیان بازگردانده شده است.

بر اساس تأکید استاندار خراسان رضوی نظارت­ و کنترل­ بر بازار همچنان به قوت خود باقی است.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار