نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

شهدا و کسانی که حافظ ارزش های شهدا هستند باهم برابرند

حجت الاسلام «سید علیرضا عبادی» با بیان اینکه در روایات داریم که خودتان را ارزان نفروشید چراکه خدا برای شما جایگاه ویژه ای قرار داده است، گفت: جایگاه کسی که در راه خدا به شهادت رسیده با کسانی که شهید نشدند اما حافظ ارزش های شهید و اهداف او هستند فرقی نمی کند.
کد خبر: ۳۰۰۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰ - 19July 2018

شهدا و کسانی که حافظ ارزش های شهدا هستند باهم برابرندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، حجت الاسلام «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، امروز در یادواره شهدای نیروی هوایی استان خراسان جنوبی اظهار داشت: پروازهای غرورآفرین نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران در این 40 سال که براستی در اوج عزت و اقتدار ملت شریف ایران بوده است.

وی افزود: آنچه که امام علی از لشکر دین و بازوان توانمند انبیاء و اولیاء توصیف فرموده آن است که آنها تنها یک تشکیلات نظامی نیستند و اوجشان در معرفت های الهی، دینی و انسانی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: صدام و عربستان سعودی و داعش با هم فرق ندارند و حرفشان جز مزدوری و حفاظت از منافع شکم و شهوت یک عده چیز دیگری نیست.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه آنهایی که اندیشه شان در اوج است و خدایی هستند و راهشان اجرای عدالت و مبارزه با ظلم است با دیگران تفاوت دارند، گفت: بزرگترین کالایی که هر انسان دارد عمرش است و از هر کس بپرسید عمرش را معامله نمی کند.

وی اضافه کرد: در عمل عمرها با چه مبادله می شود و ارزش آن چقدر است و نتیجه ارزش انسان چیست؟

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصیح کرد: عمر همان چیزی است که به بازی می گیریم وقتی نگاه می کنیم می بینیم 60 یا 70 سال گذشته است و چیزی عایدمان نشد.

سازمان های دنیا و دروغگوهای بین المللی برای انسان هیچ ارزشی قائل نیستند

حجت الاسلام عبادی با اشاره به اینکه شما در مکتب هایی که امروز به بن بست رسیده اند و بلای جان بشر شدند می بینید که برای انسان و عمر او هیچ ارزشی قائل نیستند، عنوان کرد: امروز اگر کسی حتی به یک حیوان وحشی در محیط زیست آسیب برساند جرم سنگینی دارد اما در مقابل چشم همه دنیا و سازمان های دنیا و دروغگوهای بین المللی و ادعاهای حقوق بشری، این همه انسان ها را می کشند و کودکان را از بین برند و جنایت های بی شماری می کنند و برای عمر بشر نرخ تعیین می کنند.

وی اعلام کرد: این سوی قضیه مکتبی الهی است و انسانِ با ایمان، با خدا معامله می کند و این یعنی اینکه اراده او بر این تعلق می گیرد که تا هر لحظه که خدا به عمر او بيفزايد در چارچوبه امر ونهی خدا بماند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: برای چنین فردی دیگر فرقی نمی کند که چقدر عمر کند و در هر اقدامی که بخواهد بکند اولین مسئله او رضایت خداست چراکه خودش را صاحب نمی داند بلکه خدا را صاحب می داند.

شهدا و کسانی که حافظ ارزش های شهدا هستند برابرند

حجت الاسلام عبادی با اشاره به اینکه در روایات داریم که خودتان را ارزان نفروشید چراکه خدا برای شما جایگاه ویژه ای قرار داده است، متذکر شد: کسی که در راه خدا به شهادت رسیده با کسانی که شهید نشدند اما حافظ ارزش های شهید و اهداف او هستند فرقی نمی کند.

وی تبیین کرد: خانواده و فرزندان و دوستان شهدا در آن عالَم و این عالَم، سالاری دارند، شهدایی که رفتند به حسین ملحق می شوند و آنهایی که ماندند سالارشان حضرت صاحب الزمان(عج) است.

ارتش جمهوری اسلامی کلمه طیبه است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ارتش جمهوری اسلامی را کلمه طیبه دانست و افزود: ارتش تحت فرماندهی کل قوا و براساس عقیده کلامی و فقه اسلامی نایب شایسته حضرت مهدی(عج) صاحب الزمان است.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه همواره و بعد از تحمل همه مشکلات، خدا گنج های موفقیت را در سایه صبر و شکیبایی قرار داده است، گفت: هرکه این سنت خدا را رعایت کند نصرت خدا همراه او است، درواقع ما روزی پیروز شدیم که علم را بر جهل انتخاب کردیم و اگر همه دنیا را جهل فرا بگیرد و لقمان حکیم تنها باشد باز هم او پیروز میدان است.

وی خاطرنشان کرد: اگر همه دنیا را ظلم بگیرد و تنها علی عدالت را برقرار کند، پیروز میدان اوست و بدانید که مشکلات موجب کمال انسان می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار