دست و پا زدن رژیم صهیونیستی برای اختلال در توافق آتی

ادعای خنده دار رژیم صهیونیستی درخصوص ترور دکتر اردشیر حسین پور توسط سپاه پاسداران

امروز در یک تلاش دیگر و دست و پا زدن نهایی برای اختلال در مذاکرات مقاله ای تحت عنوان "دانشمند ایرانی توسط سپاه پاسداران ترور شده" از اسراییل به قلم فیلیپس فریدسون منتشر شد.
کد خبر: ۳۰۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳ - 30September 2014

ادعای خنده دار رژیم صهیونیستی درخصوص ترور دکتر اردشیر حسین پور توسط سپاه پاسداران

به گزارش دفاع پرس، امروز در یک تلاش دیگر و دست و پا زدن نهایی برای اختلال در مذاکرات مقاله ای تحت عنوان دانشمند ایرانی توسط سپاه پاسداران ترور شده از اسراییل به قلم فیلیپس فریدسون منتشرشد.
 
نگارنده این مقاله  ادعا کرده است خواهر آقای دکتر حسین پور فیزیکدان ایرانی ادعا کرده است که  حسین پور توسط اسراییل ترور نشده است و ادعا شده که شهید حسین پور توسط سپاه پاسداران ترور شده است و دلیل این ترور آن است که این دانشمند جوان ایرانی تمایلی برای همکاری با سپاه نداشته که در فعالیتهای هسته ای برای ساختن سلاح هسته ای با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همکاری داشته باشد.

نویسنده مقاله مدعی است که وقتی در فوریه سال 2007 اعلام شد که دکتر حسین پور بر اثر گاز گرفتگی فوت کرده اند این موضوع در سطح وسیعی در دنیا انتشار پیدا کرد اما به دلیل اینکه اسراییل این عمل را نه تایید کرده و نه تکذیب باعث این شد که همگان فکر کنند این اقدام از سوی اسراییل صورت گرفته است.

این در حالی است که بعد از 7 سال که از ماجرای فوت دکترحسین پور می گذرد فیلیپس فریدسون ادعای تازه ای مطرح کرده و می نویسد اکنون خانم محبوبه حسینی پور این ادعا را مطرح کرده است که سپاه پاسداران ایران پشت حادثه اتفاق افتاده در مورد دانشمند ایرانی است و اگر این موضوع صحت داشته باشد میتواند تاثیر عمیقی بر روی دور آتی مذاکرات ایران و گروه 1+5 بوجود آورد و مذاکرات را به بن بست بکشاند!

بر این اساس خانم محبوبه حسین پور که از کشور ترکیه با استفاده از اسکایپ که با یک گروه ایرانی که درگیر فعالیتهای همدستانه با اسراییل هستند این ادعا ها را مطرح کرده است.

ادعای ها و تلاشهای رژیم صهیونیستی علیه ایران و در شرایطی که مذاکرات هسته ای ایران و  گروه 1+5 در حالی در این روزها به اوج خود رسیده است که احتمال توافق نهایی دور از دسترس نیست و البته همزمان شدن ادعای ترور داشمند هسته ای آن هم در زمانی که نتانیاهو قرار است که در ستزمان ملل علیه ایران سخنرانی کند دروغ بودن این گونه ادعاها را تایید می کند.

تا چند ساعت دیگر سخنرانی نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل متحد آغاز خواهد شد. سخنرانی متفاوت با سال گذشته که سرنوشتی مشابه سرنوشت سخنرانی دیوید کامرون نخست وزیر انگلستان درمورد ایران خواهد داشت.

بنا به اخبار رسیده بخشی از سخنرانی آقای نتانیاهو در مورد منع گروه 1+5 از هر گونه معامله هسته ای با ایران و بیان چندین مورد ادعای بی اساس بر علیه ایران است که قرا است با ادعاهای دروغینی مانند موضوع فوت دکتر حسین پور و ارتباط دادن آن به سپاه فتیله آن بالا کشیده شود!

در رابطه با ادعاهای بی اساس آمریکا و اسرائیل علیه ایران یک مورخ و روزنامهنگار آمریکایی می گوید که رژیم صهیونیستی و گروهک تروریستی منافقین برای جعل ادعا علیه برنامه انرژی هستهای ایران با یکدیگر مخفیانه همکاری میکنند.

گرت پورتر در این رابطه می گوید: او شواهدی از اسنادی که گروهک منافقین سال ۲۰۰۴ در اختیار سازمان اطلاعات آلمان قرار داده در اختیار دارد که ادعا میکند ایران به دنبال دستیابی به سلاحهای هستهای است.

وی افزود: بدون شک سازمان مجاهدین این اطلاعات را از اسرائیل گرفت، سندی که سازمان مجاهدین را به اسرائیل پیوند میدهد و اثبات میکند که این سازمان سالها است برای اسرائیل جاسوسی میکند.

نویسنده کتاب «بحران ساختگی: داستان ناگفته هراس از ایران هستهای» در ادامه گفت: شواهد کاملا قانعکنندهای وجود دارد که «ساختگی» بودن اسناد گروهک منافقین را اثبات میکنند.

وی تصریح کرد که رژیم اسرائیل و آمریکا با افزایش ادعاهای خود مبنی بر این که ایران در حال انجام «برنامه مخفیانه برای دستیابی به سلاحهای هستهای است» در سال ۱۹۸۳ اسنادی را علیه ماهیت صلحآمیز برنامه هستهای ایران جعل کردند.
این محقق روزنامهنگار در مصاحبه با شبکه پرس تیوی گفت: در دوران هشت ساله ریاست جمهوری جورج دبلیو بوش رژیم اسرائیل تلاش کرد «مجموعهای از اسناد را ایجاد کند که نشان دهد ایران به دنبال سلاحهای هستهای است.»

همچنین اسکات پیترسون، از دبیران نشریه آمریکایی کریستین ساینس مانیتور، روز پنجشنبه ۱۷ ژوئیه، ضمن گفت و گو با منصوره کرمی همسر شهید علی محمدی در دفتر انجمن دفاع از قربانیان تروریسم، از جنگ پنهان اسرائیل و آمریکا و دیگر دولت های غربی با دانشمندان اتمی ایران می گوید.

پیترسون، در مطلب خود با تیتر جنگ پنهان اسرائیل و آمریکا با دانشمندان هسته ای ایران ادامه می دهد، جنگ پنهان آمریکا و اسرائیل  علیه برنامه اتمی ایران به ترور پنج دانشمند ایرانی، آلودگی کامپیوتری به ویروس هایی چون استاکس نت، جاسوسی، و انفجارهایی که عاملانش نامعلوم مانده منجر شد.

سپاه پاسداران دکتر اردشیر حسین پور را ترور کرده است!

به هر حال علی رغم ستم ها و جنایات رژیم صهیونیستی علیه ایران و فداکاریها و رشادتهای نظام اطلاعاتی ایران قرار است گروهی با پروژه جدیدی که از سوی رژیم صهیونیستی کلید خورد این بار نهادهای اطلاعاتی کشور را به زیر سوال برده و عملکرد مثبت آنان در دفاع از حقوق حقه جمهوری اسلامی را به زیر سوال ببرند.

این در حالی است که به گفته همه سازمان های اطلاعاتی جهان دستگیری های عوامل شهادت شهدای هسته ای، هدفمند، هوشمند و بزرگ بوده و این ضربه سنگین بزرگی را بە عواملی کە به دنبال شهادت دانشمندان هسته ای ایران بودند وارد کرد.

 

منبع:بولتن

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار