حمله ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به نشست فرماندهان نظامی ائتلاف متجاوز سعودی

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مرکز نشست فرماندهان نظامی وابسته به ائتلاف متجاوز سعودی را در استان مارب هدف قرار دادند که این عملیات چندین کشته و زخمی بر جای گذاشت.
کد خبر: ۳۰۰۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶ - 20July 2018

حمله ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به نشست فرماندهان نظامی ائتلاف متجاوز سعودیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از العهد، یک منبع نظامی تأکید کرد نیروی هوایی ارتش یمن حمله‌ای هوایی به مقر نشست فرماندهان نیرو‌های ائتلاف متجاوز سعودی- آمریکایی در استان مارب انجام داد. وی تصریح کرد این نشست کاخ «الجمهوری» تشکیل شده بود.

این منبع همچنان از کشته و زخمی شدن شماری در این حمله خبر داد و در عین حال خاطر نشان کرد که «عبد ربه منصور هادی» نیز در این نشست حضور داشت.

پیش‌تر یگان موشکی یمن موشک بالستیک از نوع «بدر ۱» را به فرودگاه «جیزان» شلیک کرد. این موشک با دقت به هدف خود اصابت کرد. یگان موشکی همچنین مرکز تجمع نیرو‌های متجاوز سعودی در استان «الحدیده» واقع در ساحل غربی را با موشک بالستیک کوتاه‌بُرد هدف قرار داد که طی آن، شماری از این نیرو‌ها کشته و یا زخمی شدند.

این منبع نظامی تصریح کرد، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تعدادی موشک «کاتیوشا» و خمپاره به مراکز تجمع نیرو‌های متجاوز سعودی در مناطق نزدیک به گذرگاه «علب» در عسیر شلیک کرد.

منبع مذکور افزود، نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی عملیات موفقیت‌آمیزی همچنین در پایگاه‌های دشمن سعودی در منطقه «الجبیله» در جنوب «التحیا» در ساحل غربی انجام دادند و شماری از آن‌ها را کشتند و یا زخمی کردند.

نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی همچنین حمله نیرو‌های سعودی به کوه «تویلق» را دفع کردند که در جریان این درگیری، تلفات انسانی زیادی به دشمن وارد شد. یگان تک‌تیرانداز ارتش و کمیته‌های مردمی یمن نیز سه نظامی سعودی را در «جیزان» هدف قرار داد.

انتهای پیام/ ۷۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار