امام جمعه بوشهر خواستار شد؛

افزایش سهم درآمدی و اعتباری بوشهر/ شرایط سخت خدمت جهادی می طلبد

امام جمعه بوشهر گفت: بوشهر ظرفیت اقتصادی و صنعتی بالایی دارد، این استان برای کشور درآمدزاست بنابراین باید سهم درآمدی و اعتباری بوشهر افزایش یابد.
کد خبر: ۳۰۰۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳ - 20July 2018

افزایش سهم درآمدی و اعتباری بوشهر/ شرایط سخت خدمت جهادی می طلبدبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر یکی از اهداف مهم دشمن، را تفرقه میان مردم و روحانیت برشمرد و اظهار داشت: دشمن برای رسیدن به هدف خود که ایجاد مشکل در نظام اسلامی است، برنامه‌ریزی گسترده‌ای انجام داده که برای شکست اهدافش، باید اتحاد و انسجام  مردم با روحانیون تقویت شود.

وی تصریح کرد: عدالت اجتماعی اساس نظام اسلامی ایران است بنابراین رفع فقر و تبعیض و برخورداری همگان از امکانات و برکات جامعه از موارد مهم اجرایی شدن عدالت اجتماعی به شمار می رود.

خطیب نماز جمعه بوشهر بیان داشت: بوشهر ظرفیت اقتصادی و صنعتی بالایی دارد، این استان برای کشور درآمدزاست بنابراین باید سهم درآمدی و اعتباری استان بوشهر افزایش یابد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان برای تحقق این مهم با روحیه جهادی و انقلابی باید تلاش کنند، افزود: وحدت در سایه ولایت سبب ناامیدی دشمن می‌شود بنابراین لازم است که با اتحاد در سایه ولایت همگان در مقابل ترفند دشمنان بایستیم.

آیت‌الله صفایی بوشهری همچنین به آغاز اعزام حجاج به سرزمین وحی اشاره کرد و گفت: حج از برنامه‌های اساسی اسلام برای برائت از مشرکین است و به عنوان نماد اتحاد و وحدت مسلمانان محسوب می‌شود.

 وی با بیان مشکلات مربوط به آب و برق در این استان، خواستار توجه ویژه دولت به استان بوشهر شد و خاطرنشان کرد: مسئولان با کار جهادی و تلاش مضاعف مشکلات موجود در استان را رفع کنند، ضروری است مسئولان در شرایط سخت، خدمت جهادی خود را به مردم افزایش دهند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر اینکه باید تلاش ویژه‌ای برای رفع مشکلات استان صورت گیرد و سهم آن از اعتبارات ملی بیشتر از اکنون باشد، افزود: مردم بوشهر مردم امتحان پس داده‌ای هستند و بوشهر سهم مهمی در درآمدهای کشور دارد زیرا از ظرفیت‌های اقتصادی بزرگی برخوردار است.

انتهایپیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار