سردار نوروزی عنوان کرد؛

ارائه خدمات به مشمولان نظام وظیفه با فناوری‌های نوین در کمترین زمان

رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: در سال‌های اخیر خدمات‌دهی به مشمولان، همسو با فناوری‌های نوین بوده که این اقدامات، کاهش قابل توجه مراجعان حضوری را نسبت به سال‌های گذشته در پی داشته است.
کد خبر: ۳۰۰۶۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳ - 21July 2018

کاهش مراجعان حضوری سازمان وظیفه عمومی ناجا دستاورد به کارگیری فناوری‌های نوینبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «بهرام نوروزی» رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا اظهار داشت: سازمان وظیفه عمومی ناجا با توجه به مسئولیت و ماموریتی که بر عهده دارد یکی از مجموعه‌های ناجاست که ارتباط بسیار گسترده‌ای با جامعه دارد و به صورت مستقیم با جوانان و غیر مستقیم با خانواده‌های آنان در ارتباط است.

وی بیان داشت: در سال‌های اخیر خدمات‌دهی به مشمولان، همسو با فناوری‌های نوین بوده است؛ این اقدامات کاهش قابل توجه مراجعان حضوری را نسبت به سال‌های گذشته در پی داشته است.

رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا خاطرنشان کرد: با ایجاد زیرساخت‌های لازم، تاکنون ثبت 26 مورد از امور وظیفه عمومی در سراسر کشور به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) واگذار شده که با انجام این امر، ارائه خدمات به مشمولان در کوتاه‌ترین زمان صورت می‌گیرد.

سردار نوروزی با بیان اینکه آمار مراجعه مشمولان به سازمان وظیفه عمومی به نسبت سال‌های گذشته، روزانه به کمتر از 500 نفر رسیده است، افزود: راه‌اندازی سامانه ثبت اینترنتی خروج از کشور، تاثیر بسزایی در کاهش سفر‌های بین شهری، صرفه‌جویی در وقت و هزینه داشته است.

وی با اشاره به فعال‌سازی بخش خدمات مشاوره پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی به نشانی www.vazifeh.police.ir و همچنین سامانه تلفن گویا به شماره 096480 گفت: توانسته‌ایم مشاوره قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی را به صورت غیر حضوری ارائه دهیم.

این مقام ارشد انتظامی گفت: همچنین بخش خدمات الکترونیک این پایگاه و سامانه پیامک سازمان وظیفه عمومی ناجا به شماره 110206010، امکان استعلام آخرین وضعیت خدمتی را برای مشمولان ایجاد کرده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها