جنایت داعش در «السویداء» به دستور آمریکایی‌ها بود

رئیس حزب دموکرات لبنان گفت: گروه تروریستی داعش از پایگاه‌های نزدیک به آمریکایی‌ها برای کشتار سویداء استفاده کرد که طی آن، دست‌کم ۲۵۰ تن جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۳۰۰۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳ - 29July 2018

جنایت داعش در «السویداء» به دستور آمریکایی‌ها بودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، «طلال ارسلان» رئیس حزب دموکرات لبنان در گفت‌وگو با المیادین اظهار داشت: حملاتی که گروه تروریستی داعش در جنوب سوریه انجام داد به دستور آمریکایی‌ها بود و تروریست‌ها برای کشتار سویداء از پایگاه‌های نزدیک به آمریکایی‌ها استفاده کردند.

وی با بیان این مطلب افزود: داعش و دیگر گروه‌های تروریستی آخرین نفس‌هایشان را می‌کشند با این حال واشنگتن تمایل ندارد که تروریست‌ها از مواضعشان در سوریه عقب‌نشینی کنند و هدف آن نیز حمایت از اسرائیل بوده که شکست خورده است.

ارسلان با اعلام اینکه با بشار اسد رئیس جمهوری سوریه تماس مستمر داشته است، گفت: بشار اسد در نتیجه موضع ثابت و قاطعانه خود پیروز شده است.

رئیس حزب دموکرات لبنان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جنبلاط علیه سوریه و دروزی‌ها در سوریه توطئه چینی می‌کند و وی همچنان به ترفندهای خود علیه دمشق ادامه می‌دهد و برنامه‌های خارجی خود را اجرا می‌کند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار