مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد؛

چاپ دلنوشته‌‌های منتخب جشنواره نامه‌ای به امام رضا (ع) در کتاب «نجوای دل»

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از چاپ دلنوشته‌های منتخب جشنواره نامه‌ای به امام رضا (ع) در کتاب «نجوای دل» خبر داد.
کد خبر: ۳۰۰۷۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲ - 21July 2018
چاپ دلنوشته های منتخب جشنواره نامه ای به امام رضا (ع) در کتاب «نجوای دل»به گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «محمود شالویی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگاران از برگزاری سیزدهمین جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا (ع) در مازندران خبر داد و اظهار داشت: مراسم تجلیل از برگزیدگان این رویداد مهم فرهنگی عصر یکشنبه ۳۱ تیرماه در سالن اجتماعات هلال احمر ساری برگزار خواهد شد.
 
وی به حضور «محسن رضایی» دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و سردار «مرتضی قربانی» به عنوان میهمان و سخنران جشنواره اشاره کرد و گفت: همچنین تجلیل از 2 قهرمان المپیکی کشتی و خادم امام رضا (ع) و خانواده شهید مدافع حرم از دیگر برنامه های اختتامیه این جشنواره خواهد بود.
 
شالویی بخش بین‌الملل و دریافت دلنوشته‌های خارجی را از دیگر ویژگی‌های این جشنواره برشمرد و افزود: امسال هم برگزیدگان سایر کشورها در آیین اختتامیه مورد تجلیل قرارخواهند گرفت و تجلیل از خادمان فرهنگ رضوی از دیگر برنامه‌های جشنواره امسال است که در بخش جنبی جشنواره مورد تجلیل قرار می گیرند.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران یکی از ویژگی های این جشنواره را شرکت تمامی گروه‌های سنی و فراهم کردن امکان ارتباط همه اقشار دانست و گفت: دلنوشته‌های منتخب جشنواره در کتاب «نجوای دل» به چاپ خواهد رسید که منبع خوبی برای تولید آثار هنری و فرهنگی است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار