شهید محمد زین‌الدین: از خون شهدای مبارزه با دشمنان تا آخرین قطره خونتان پاسداری کنید

شهید محمد زین‌الدین در وصیتنامه خود می‌گوید:« به شما توصیه می‌کنم تا از ایمان و لباس شرعی خود محافظت کنید و راه اسلام را ادامه دهید و از تسلیم در برابر ظالمان پرهیز کنید و مظلومان را یاری دهید.»
کد خبر: ۳۰۰۷۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶ - 21July 2018

شهید محمد زین الدین:از خون شهدای مبارزه با دشمنان تا آخرین قطره خونتان پاسداری کنیدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، جنگ 33 روزه لبنان مقاومتی است که ریشه در اعتقادات اسلامی مردم جنوب لبنان و معطوف به اراده پولادین آنان است. مردمی جنگ‌زده، محروم و زجرکشیده که در برابر تجاوز همه‌جانبه و غیرانسانی رژیم اشغالگر قدس، تا پای جان ایستادگی کردند و طی نبردی به مدت سی و سه روز، نقشه‌های دشمن متجاوز و سلطه‌طلب را نقش بر آب زدند.اسرائیل در برابر حزب‌الله لبنان شکست را متحمل شد و با منفوریت بیشتر و شکست مفتضحانه در لاک خود فرورفت و حزب‌الله لبنان با حمایت ایران و سوریه توانست به پیروزی مقتدرانه‌ای دست یابد که تاریخ آن را فراموش نخواهد کرد. در این جنگ علاوه بر تعداد زیادی از مردم لبنان,حدود 50 نفر از رزمندگان حزب الله نیز به شهادت رسیدند و در مقابل رزمندگان مقاومت توانستند بیش از 100 سرباز ارتش رژیم صهیونیستی را به هلاکت برسانند.

در دوازدهمین سالگرد پیروزی این جنگ، وصیتنامه تعدادی از شهدای حزب الله لبنان که در جنگ 33 روزه به فیض شهادت نائل شدند منتشر می‌شود. شهید تیسیر محمد زین الدین یکی از شهدای حزب الله در جنگ 33 روزه است که در ادامه وصیت‌=نامه این شهید را بخوانید و بشنوید:

«پدر عزیزم خدار را شکر می‌کنم که بر شما منت گذاشت و کمک کرد تا مرا تربیت نیکو کنید تا در آخرت برایتان دخیره‌ای باشم و به بهشت نائل شوید و وقتی خبر شهادتم می‌رسد غمگین نباشید و بدانید که تردیدی در قیامت نیست و مرگ حق است و چه برسد که این مرگ در راه خشنودی خداوند متعال باشد.

برادران عزیزم به شما توصیه می‌کنم تا از ایمان و لباس شرعی خود محافظت کنید و راه اسلام را ادامه دهید و از تسلیم در برابر ظالمان پرهیز کنید و مظلومان را یاری دهید. فرزندانتان را بر اساس اسلام تربیت کنید و از مقاومت اسلامی با هرچه دارید حمایت و پشتیبانی کنید, به فقیران و نیازمندان کمک کنید. فرزندان عزیزم, خیلی دوست داشتم با شما باشم اما انجام وظیفه جهادی مرا فراخواند تا از شما دور شوم اگرچه تنم از شما دور است اما بدانید که روحم ان‌شا‌ء‌الله با شماست.

برادران رزمنده‌ام راه مبارزه خود را ادامه دهید، زیرا این راه ادامه خون کربلا و راه حسین (ع) می‌باشد. از خون شهدای مبارزه با دشمنان تا آخرین قطره از خون پاک شما پاسداری کنید. دشمنان را از سرزمین خود بیرون برانید و اگر خداوند را یاری دهید شما را نصرت عطا می‌کند و قدم‌هایتان را ثابت نگه می‌دارد و سنگر های خود را ترک نکنید و دست‌های خود را برای دعا بالا ببرید و از خداوند بخواهید تا به شما یاری دهد و رضوان و بهشت به شما عطا کند.»

منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها