مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان تاکید کرد؛

انتقال ارزش ها و دستاردهای انقلاب و دفاع مقدس به افسران جوان ناجا

«محمد حسن سلامی» گفت: نيروهاي انتظامي در دوران دفاع مقدس علاوه بر برقراري نظم و امنيت در داخل كشور در جبهه هاي حق عليه باطل حضوري تاثيرگذار در كنار نيروهاي سپاه، بسيج و ارتش داشتند و باید تلاش شود ارزش ها و دستاردهای انقلاب و دفاع مقدس به افسران جوان ناجا انتقال داده شود.
کد خبر: ۳۰۰۸۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷ - 22July 2018

انتقال ارزش ها و دستاردهای انقلاب و دفاع مقدس به افسران جوان ناجا/// عکس و تیتر اصلاح شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، «محمد حسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان در کارگروه مشترک معاونین مرکز فرهنگی دفاع مقدس و نیروی انتظامی استان سمنان، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران معجزه بزرگ الهی بود، ر این انقلاب اراده خدا در برابر خواسته تمام ابرقدرت‌های دنیا بود.

وی ادامه داد: جنگ تحمیلی ایران و عراق، جنگ اسلام برابر کفر و جنگ حق علیه باطل بود و رزمندگان اسلام با رشادت‌های خود از اسلام و انقلاب دفاع کردند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سمنان گفت: رمز پیروز ما در سال های دفاع مقدس، پیروی محض از امام و ولایت، روحیه انقلابی، ایمان و معنویت رزمندگان بود و امروز ما برای حفظ و تداوم این انقلاب نیازمند تقویت ارزش های انقلاب و دفاع مقدس در جامعه هستیم.

وی خاطر نشان کرد: نيروهاي انتظامي در دوران دفاع مقدس علاوه بر برقراري نظم و امنيت در داخل كشور در جبهه هاي حق عليه باطل حضوري تاثيرگذار در كنار نيروهاي سپاه، بسيج و ارتش داشتند و باید تلاش شود ارزش ها و دستاردهای انقلاب و دفاع مقدس به  افسران جوان ناجا انتقال داده شود.

در ادامه این کارگروه هر یک از معاونین دو مجموعه در خصوص ثبت و مستند سازی خاطرات پیشکسوتان ناجا در دوران دفاع مقدس، تدوین عملکرد نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس، برگزاری فعالیت های فرهنگی در مناسبت های دفاع مقدس و سالروز عملیات ها برای افسران جوان و خانواده کارکنان، هماهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در خصوص بازدید خانوادهای ناجا از باغ موزه تهران، مشارکت دو مجموعه به جهت دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان، برگزاری همایش های مشترک با موضوع دفاع مقدس، توجه ویژه به برگزاری کلاس درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس در دانشگاه نیروی انتطامی استان، برگزاری دوره آموزشی معارف دفاع مقدس برای افسران جوان و سربازان و ... مورد بحث و تبادل  قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار