سردار مهری خبر داد؛

انهدام باند بین‌المللی قاچاق مواد مخدر توسط پلیس فرودگاه

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از شناسایی و انهدام یک باند بین‌المللی قاچاق مواد مخدر خبر داد.
کد خبر: ۳۰۰۸۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳ - 22July 2018

انهدام باند بین‌المللی قاچاق مواد مخدربه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسن مهری» فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از کشف و متلاشی شدن یک باند بین‌المللی قاچاق مواد مخدر خبر داد و اظهار داشت: این باند که شهر‌های مشهد و تهران را مرکز فعالیت خود قرار داده بود، سابقه انتقال مواد مخدر به کشور‌های کانادا، انگلستان، استرالیا و... را داشت که پس از یک کار اطلاعاتی گسترده توسط کارکنان پلیس فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در خارج از فرودگاه کشف و اعضای این باند بازداشت شدند.

وی افزود: میزان مواد مخدر کشف شده در این عملیات نزدیک به 59 کیلوگرم و از نوع «تریاک» بود که در بدنه یک دست مبل صادراتی و دو اجاق گاز صنعتی به شیوه‌ای بسیار ماهرانه جاسازی و برای ارسال به مقصد شهر لندن آماده شده بود.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور خاطرنشان کرد: جاسازی این مقدار مواد مخدر به گونه‌ای بود که با دستگاه‌ها و تجهیزات موجود قابل تشخیص نبوده و این کشف در پی تخصص، هوشیاری و آمادگی همکارانم در فرودگاه امام خمینی (ره) حاصل شد.

این مقام ارشد انتظامی همچنین تصریح کرد: در پیگیری این پرونده نیز، 21 کیلوگرم مواد مخدر دیگر در فرودگاه‌های مشهد و بندرعبّاس که توسط اعضای این باند در حال قاچاق بود، کشف شد.

سردار مهری در پایان با بیان اینکه در جریان این عملیات 4 نفر بازداشت، 2 دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت نیز ضبط شده است، گفت: تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار