سردار کوسه‌چی:

«امنیت پایدار» محصول توانمندی یگان‌های ویژه است

سرپرست هیئت بازرسان ستاد کل نیرو‌های مسلح از یگان ویژه خوزستان با بیان اینکه وحدت ضرورت جامعه امروز است، گفت: امنیت پایدار امروز را مدیون هوشیاری، آمادگی رزمی و اقتدار نیرو‌های یگان ویژه هستیم.
کد خبر: ۳۰۱۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ - 24July 2018

وحدت ضرورت جامعه امروز/ امنیت پایدار محصول توانمندی یگان‌های ویژهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محمدحسین کوسه‌چی» سرپرست هیئت بازرسان ستاد کل نیرو‌های مسلح از یگان ویژه استان خوزستان، ضمن قدردانی از مجموعه یگان ویژه در تأمین نظم و امنیت مطلوب استان، اظهار داشت: آمادگی نیرو‌های یگان ویژه در انجام مأموریت‌های محوله، ستودنی و قابل تحسین است که بی‌تردید، آنچه باعث کسب موفقیت‌های روزافزون در شاکله این سازمان ارزشمند شده، انجام برنامه‌های تخصصی و آموزشی است.

وی افزود: تعامل و وحدت یکی از نیازمندی‌های اصلی جامعه است و همواره باید تلاش کنیم تا با ارتقاء آن، در سایه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و بهره‌گیری از سایر ظرفیت‌های موجود، بتوانیم در پیشبرد اهداف نظام و برقراری امنیت داخلی و ملی، موفق عمل کنیم.

سرپرست هیئت بازرسان ستاد کل نیرو‌های مسلح رعایت «حقوق شهروندی» را یکی از مهم‌ترین ضروریات در انجام مأموریت‌های پلیس دانست و خاطرنشان کرد: اهمیت دادن به جایگاه و شخصیت انسانی افراد با توجه به نوع مأموریت‌هایی که بر عهده پلیس است، بی‌تردید از ضروریاتی است که باید به آن توجه داشت.

سردار کوسه‌چی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و انتظارات جامعه از پلیس، اظهار امیدواری کرد با استفاده از ظرفیت‌های ایجاد شده، این نیرو بتواند با تعامل هرچه بیشتر با یکدیگر بیش از گذشته حضوری پررنگ‌تر در بستر جامعه داشته باشد.

سرپرست هیئت بازرسان ستاد کل نیرو‌های مسلح تاکید کرد: کارکنان یگان ویژه به عنوان سربازان ولایت همواره در راستای هماهنگی و همفکری با سپاه استان آمادگی کامل داشته و در این راستا از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.

وی، ارتباط و تعامل پلیس و سپاه را بسیار خوب ارزیابی و بیان کرد: این تعامل و هماهنگی بی‌تردید زمینه‌ساز ارتقاء امنیت اجتماعی و مشارکت بیشتر شهروندان در اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در سطح استان خواهد شد.

این مقام عالی رتبه نظامی، سپاه و نیروی انتظامی را بازوان توانمند کشور در حفظ امنیت دانست و یادآور شد: افتخار بزرگ این دو مجموعه خدمت به مردم و نظام اسلامی تحت فرامین مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است و این خدمت رسانی صادقانه و بی‌منت همچنان ادامه خواهد داشت.

سردار کوسه‌چی در پایان با بیان اینکه آموزش باعث افزایش انضباط می‌شود، یادآور شد: امروز راهبرد مأموریتی نیرو‌های مسلح برپایه آموزش است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها