استاندار سمنان خبر داد؛

اجلاسیه ملی و سراسری نماز در استان سمنان

«سید شهاب‌الدین چاووشی» از برگزاری اجلاسیه ملی و سراسری نماز در استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۳۰۱۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴ - 24July 2018

اجلاسیه ملی و سراسری نماز  در استان سمنانبه گزارش دفاع پرس از سمنان، «سید شهاب‌الدین چاووشی» استاندار سمنان در دیدار با رئیس ستاد اقامه نماز کشور اظهار داشت: مسئولان استان سمنان اهتمام جدی برای میزبانی از اجلاس سراسری نماز دارند.

وی با تأکید بر لزوم ترویج نماز در بین جوانان و نوجوانان خاطرنشان کرد: ارتقای سطح فرهنگ دینی جوانان و نوجوانان نقش مؤثری در حفظ این انقلاب ایفا می‌کند.

چاووشی با اشاره به بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود در راستای برگزاری این اجلاسیه در سمنان یادآور شد: تشویق جوانان و نوجوانان و آحاد مردم استان برای حضور در این مراسم در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه مردم سمنان از گذشته‌های دور متدین و معتقد بودند، تصریح کرد: هجمه‌های فرهنگی دشمنان در اقشار مردمی برای کمرنگ جلوه دادن دین و اعتقادات مردم پایان ندارد و باید برای مقابله با دشمن اهتمام بیشتری بورزیم.

چاووشی با تأکید بر لزوم توجه ویژه به آموزش مبانی دینی در جوانان نسل جدید افزود: نماز یکی از مهم‌ترین شرایعی است که باید به آحاد مردم آموزش داده شود و برای تشویق آن‌ها به حضور در مجامع مذهبی اقدام شود.

 حجت‌الاسلام قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور نیز در این نشست اظهار داشت: اجلاسیه ملی سراسری با پیام مقام معظم رهبری همراه است و باید این پیام‌ها را نقشه‌ی راه عملکردی ستاد اقامه نماز و همه دستگاه ملی و فرهنگی قرار گیرد.

وی افزود: برگزاری این اجلاسیه می‌تواند کمک شایانی به ترویج فرهنگ دینی در جامعه کند و باید از این فرصت به بهترین نحو استفاده کرد.

قرائتی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان نسل جدید مورد هدف دشمنان در توطئه‌ها و دسیسه مای مختلف هستند، تصریح کرد: باید بیش‌ از پیش به امور جوانان توجه شود و نسبت به رفع مشکلات آن‌ها اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار