برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) بر مزار شهدای مدافع حرم کرمانشاه

جشن میلاد امام رضا (ع) به میزبانی خانواده‌ شهید مدافع حرم کرمانشاه «اکبر نظری» و با حضور خادمان رضوی و پرچم متبرک آستان امام رئوف (ع)در قطعه شهدای نصر7 برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۱۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹ - 25July 2018

جشن میلاد امام رضا(ع) بر مزار شهدای مدافع حرم کرمانشاهبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، جشن میلاد امام رضا (ع) پیش از ظهر امروز همزمان با میلاد مسعود هشتمین اختر آفتاب امامت و ولایت امام رضا (ع) در قطعه شهدای نصر7  کرمانشاه برگزار شد.

 جشن میلاد امام رضا(ع) به میزبانی خانواده‌ شهید مدافع حرم  «شهید اکبر نظری» و با حضور خدام حرم امام مهربانی‌ها و پرچم متبرک آستان قدس رضوی برگزار شد.

 سفیر کاروان رضوی در این مراسم، شهدا را زمینه‌ساز حفظ ارزش‌های اسلامی دانست و گفت: شهدا محبان و ارادتمندان به اهل بیت (ع) هستند و از تمامی درجات معنوی برخوردارند.

حجت‌الا‌سلام «سیدحسین محتشمی» افزود: روح همه این عزیزان اکنون در کنار پرچم متبرک امام غریب‌الغربا حاضر است و همه اینان روزی خور خوان نعمت پروردگار هستند.

وی تصریح کرد: اینک ما در کنار قبور مطهر شهدا و در کنار پرچم سبز سلطان طوس گرد هم آمدیم تا بتوانیم از نورانیت و معنویت والای این شهیدان بهره‌مند شویم‌.

محتشمی با اشاره به اینکه شهدا با امام رضا‌ (ع) عهد و پیمان بستند، گفت: ما هم اینک با شهدا عهد می‌بندیم و از آنها که شفیعان روز محشر هستند می‌خواهیم که ما را در راه پیروی از اهل بیت (ع) یاری کنند تا بتوانیم مطیع محض مقام معظم رهبری و رهرو راه شهدا باشیم‌.

مدیر اجرایی جشن‌های زیر سایه خورشید در استان کرمانشاه نیز در این مراسم، ضمن تبریک ایام با سعادت دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) به بیان گزارشی از جشن‌های زیر سایه خورشید در استان پرداخت و گفت: وحدت هر چه بیشتر مردم شیعه و اهل تسنن در زیر پرچم سبز رضوی در این استان مشاهده می‌شود.

رضا فرخشاهی افزود: این وحدت تنها با رشادت‌ها و جانبازی‌های‌ فرزندان شما خانواده‌های شهدا میسر شده است.

وی در پایان سخنانش به فرازی از فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره و بیان کرد: «این مزار شهداست که تا قیامت زیارتگاه عاشقان و شیفتگان باقی خواهد ماند».

گفتنی است، مراسم مذکور با حضور خانواده شهدا، بسیجیان، مدیران استانی و مردم ولایتمدار و شهید‌پرور کرمانشاه برگزار شد و پایان بخش این مراسم اهدای تبرکی به میهمانان شرکت کننده بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها