مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس در یاسوج برگزار می‌شود

سرهنگ «امیرعباس آسمند» از برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان دوران دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۳۰۱۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶ - 25July 2018

همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس در یاسوج برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، نشست هماهنگی جهت برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت، به اهمیت دوران دفاع مقدس از دیدگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: دفاع مقدس دریای بی‌کرانی است که هر چه از زوایای مختلف شکافته شود بیشتر به عمق آن پی می‌بریم.

وی افزود: همایش پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در راستای پاسداشت و بازخوانی دلاور مردی‌های رزمندگان استان در دوران دفاع مقدس شهریورماه امسال برگزار می‌شود.

سرهنگ «جهانگیر انصاری» جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست اظهار داشت: ما رسالت سنگینی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داریم و باید این میراث گران‌بهای شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس را به‌ خوبی پاسداری و آن را به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

وی با اشاره به اهمیت تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، افزود: در نکوداشت ایثارگران دفاع مقدس باید به سراغ کسانی برویم و از آنها تجلیل و تکریم کنیم که تاکنون گمنام مانده و در هیچ برنامه‌ای از آنها یاد نشده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار